Gå til innhold

kan man skaffe seg eget slott i neverwinter 2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det en konsollversjon av nwn2?

 

Nåvel. I pcversjonen får du, om du følger singleplayerhistorien et stykke, styre en festning. Du får kontroll over soldater, mulighet til å gi disse oppdrag, trene dem, utruste dem, osv, og du kan bruke ressurser på å oppgradere forsvarsverkene og å bygge ut fløyene så du kan bruke dem. Du kan tjene penger på å skattelegge bønder eller handelsmenn, og bruke disse pengene på å utbedre festningen og området rundt, eller å putte alle i lomma selv.

 

I det hele tatt ganske godt gjennomført.

Lenke til kommentar

Dette tror jeg blir årets spill opplevelse for meg! jeg elsker at jeg kan styre unike ting..jeg freaka ut da jeg kjøpte nytt hus i oblivion og innredet det...men det er ingenting i forhold til dette :dribble: ... tråden kan stenges

 

EDIT: nei det kommer ikke til konsoll..hadde vert ganske vanskelig though

Endret av xitto
Lenke til kommentar

det er online OG single player =) kjøp det! jeg er storfornøyd med det...selv om jeg må innrømme at jeg spiller med dårlig grafikk...middels faktisk..men spillet er rett og slett unikt..men jeg har 1'ern også...å jeg elsket det...though jeg har ikke kommet noe langt på neverwinter nights 2 så jeg skal ikke si for tidlig hvor bra det er...men jeg skal spille meg fram til jeg kan skaffe meg et eget slott selv om jeg dauer av kjedsomhet på veien:)..noe jeg tviler på at jeg gjør

Lenke til kommentar
bør eg kjøpe meg 1ern først eller skal eg bare gå rett på 2ern?

7930169[/snapback]

 

vel asså..neverwinter nights har en ganske fengende historie, ganske god faktisk..så vis du er keen på å følge historien fra start så anbefaler jeg det..med tanke på at 1'ern ikke koster mer en 100-150..du får også oppgraderings pakker shadow of the underentide og

en annen jeg ikke husker navnet på...mens vis du ikke her helt keen på historien men bare gameplay så anbefaler jeg på høyeste grad å droppe neverwinter nights 1..siden gameplayen ikke holder dagens standar blandt de fleste ungdommer...men du vil trenge litt god hardware for å kunne spille 2'ern... 2'ern ble laget i 06/07 mens 1'ern ble laget i 2001..

 

MvH xitto~

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...