Gå til innhold

Riper i min Hansol 920d da jeg kjøpte den - Nå har jeg 2 stk


Rob3rt

Anbefalte innlegg

Jepp, får ta det fra begynnelsen.

 

Bestilte en Hansol 920D fra Flexi-Data. Hentet den et par dager etterpå og gledet meg til jeg kom hjem, til min store fortvilelse var det 3 bemerkelsesverdige riper i denne skjermen. Jaja tenkte jeg, jeg har jo nettopp kjøpt den, så bytte den igjen burde ikke vært noe problem. Jeg har jo ikke fått det jeg har betalt for. Jeg tok kontakt med Flexi-Data, men de viste meg videre til et firma som het Effekt. Disse skulle ta seg av slike ting. Jeg besstilte noe som het Swap48, dvs at noen folk skulle komme hjem til meg og bytte skjermen min med en ny en innen 48 timer.

 

Tiden gikk og jeg ventet og ventet...

 

 

Etter 4 uker kom Linjegods med ny skjerm til meg, og de tok med seg den gamle.

 

Men da var det jaggu meg riper i denne også! Men langt fra like kraftige som den første, men etter denne ville jeg ha en 100% ripefri skjerm

 

Tok kontakt med Effekt igjen, de beklaget så voldsomt og de skulle sende meg en ny en.. igjen..

 

Tiden gikk og jeg ventet og ventet...

 

Etter 1 uke eller noe fikk jeg en regning i posten på reperasjon på en skjerm! Tok kontakt med Effekt, de beklaget så voldsomt og skulle slette regningen. Samtidig purret jeg på skjermen som de skulle ha sendt. Joda, den skulle de sende 'i morgen'. 1 uke etter dette får jeg skjermen - Dette var i går.

 

Denne gangen var skjermen 100% ripefri og flott, og det beste av allt var at denne gangen skulle de ikke ha den gamle skjermen i retur!

 

Hmm...

 

Jeg har nå 2 stk Hansol 920d som jeg kjører dual på bordet mitt :grin:

 

Men fyren fra linjegods sa at det var mulig at de fikk en ny ordre om å hente den gamle skjermen, men dette vil være litt rart, siden de hadde det i 1 og samme ordre sist gang.

 

Så nå skal jeg la dagene gå og krysse fingrene om at en fyr var Linjegods ikke ringer og spør etter veien...

 

 

Er litt digg da :lol:

 

_________________

Dataparty i Bergen i romjulen!!!

Trykk på meg - og meg

 

[ Denne Melding var redigert av: Robkvi på 2002-12-04 09:09 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-12-04 09:39, skrev RiZLa:

Behold den, behold den, behold den!


Men, kan jeg kjøpe en av de?
:lol:


 

Vil beholde den ja.

 

Og nei, du får ikke kjøpe en av de, med mindre du byr en bra sum. Det du kan gjøre er jo å kjøpe en ny en, og satse på riper på den, og neste du får, og satse på at du får den da..

Lenke til kommentar

Det er vel en av de bedre 19' du finner til rundt 2000 kroner.

 

speccs

 

Quote:




Om du leiter etter den med prisgunstige flate 19" kommer du til å finne 920D. Den gir 18" synlig bildeflate detaljert og skarpt bildegjengivelse med 0.25 mm punktavstand. Maks oppløsning på 1600 x 1200 i 75 Hz. Samsungs Dynaflat bilderør gir skjermen til det perfekte valget for privatpersoner og firmaer.


Generelt



Størrelse (tommer)

19/18


Bilderør

Dynaflat


Punktavstand (mm)

0.25


Ant. porter på USB HUB:

0


Godkjenninger

TCO-99


Oppløsning



Maksoppløsning (dpi)

1600 x 1200


Frekvens ved maksoppløsning (Hz)

75


Anbefalt oppløsning

1280 x 1024


Frekvens ved anbefalt oppløsning (Hz)

85


Mål


Størrelse (mm)

466 x 470 x 467


Vekt (kg)

23.3




Lenke til kommentar

Dersom du ikke sender inn den ene skjermen kommer du sikkert til å få regning på denne.

 

En annen ting: Skjermene som Effekt sender ut er skjermer som har hatt feil/mangler og sendt inn til reparasjon hos dem. Dermed kan du risikere å få produkter tilbake som kan ha riper o.l.

 

Jeg synes det var rart at nettbutikken henviste deg til Effekt når skjermen var helt ny. Trodde dette var vanlig kun når butikkens garantitid er gått ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...