Gå til innhold

komme i lvl 60 på 2 dager

Gjest Slettet-ZQr2eN

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvor kjapt vil det går hvis man gjør som han som ble 70 først da?

7931886[/snapback]

spørs vel helt på hvor mange som hjelper, hvor mange mobs dere klarer å tagge, tiden det tar per gruppe og level på mobs som blir drept. Tør ikke tenke på hvor fort det kan gå hvis man har en gruppe som han hadde og de hjelper fra level en.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet (endret)

Han hadde ikke bare en gruppe, men et helt raid. ;)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

7931886[/snapback]

Må være grønn mob for de som hjelper til, og samtidig ikke ?? for den som dreper.

• 2 uker senere...
Skrevet

7931886[/snapback]

Må være grønn mob for de som hjelper til, og samtidig ikke ?? for den som dreper.

7937500[/snapback]

mobben må ikke være helt rød, men mere oransj rød for og rette på deg :)

• 9 måneder senere...
Gjest Slettet-ZQr2eN
Skrevet

ikke for og trekke opp et gamelt emne.

Men kunne noen tenkt og dele joanas guide med meg via pm ?

Skrevet

Jeg gjorde det som paladin på 3d 9h, men det er neppe optimalt dersom det skal gå kjappest mulig.

Ikke gikk jeg Outlands på 58 heller, like greit å bruke en time ekstra for så å innkassere mer gull på 70.

Skal forsøke på ny personlig rekord med hunter om en stund, men det å ta follow på en 70 character (helst warrior/warlock) etter level 10 i dungeons for så å rushe gjennom de er nok uten tvil raskere enn å queste.

Vet ikke om Joana har gjort 1 til 60 etter 2.3, men det går nok på omkring 3 dager ved å queste - uten uhyre kostbare enchants, som iofs. ikke er mulig å få tak i på helt nye servere.

Tekstvegg.

Skrevet
ikke for og trekke opp et gamelt emne.

Men kunne noen tenkt og dele joanas guide med meg via pm ?

Den guiden er vell rimelig ubruklig etter 2.3? Hvis du tenkte på å bruke den.

Joana's er oppdatert.

Skrevet

Både Joanas og Brian Kopps guider er oppdatert for 2.3 så det er ingen problem, har selv kjøpt Brian Kopps sin alliance guide, den er konge =) og nå som 2.3 har komt så tror jeg nok også at det er mulig og komme til 60 på under 3dager played hvis det er pve server

Skrevet
Det tror jeg ikke er mulig.

Hvorfor er ikke dette mulig?

Ja, jeg vet de er oppdatert, men bare interessert i hvorfor han mener det ikke er mulig, eller tror det ikke er mulig...

Greit nok noen ting er follow-ups, men hvis det går såpass mye fortere kan man ikke bare hoppe over noen chains?

Skrevet

leveling guides er stort sett noe møl!

jeg er 55 nå på shamanen min med ca 4 dager played. (og jeg har surra mye rundt, vært i bg osv)

bruker en addon som heter Tomtom og lightheaded... dette er en addon som gir deg et ekstra vindu ved siden av quest logger med kommentarer og info om vær enkelt quest. i 99% av tilfellene har en eller fler av kommentarene et direkte linka cordinat som du kan trykke på for og få en waypoint på mappet ditt. dette gjør det MEGET enkelt og finne ut hvor man gjør quests og hvordan. bruker man 2 min på et nytt sted med og trykke på cordinat for alle questene kan man bestemme seg for hvor mange quest man vil gjøre på en gang. en HELT genial addon som anbefales til ALLE!

mye raskere en og alt tabbe seg til en leveling guide eller thottbot/wowhead

Skrevet

Det var noe korea folk for 2 år siden som gjorde 1-60 på 2 dager played.

KUN rested, hauger av pots, alltid noen på 7-8 lvler over som boostet, summonet osv.

(Om de bare er 7-8 lvler over så får du fortsatt full xp av tagget selvom du gjør 0 dmg)

Er nok rimelig effektivt å gjøre det med en lvl 70 druid ellerno, bare healer deg og du er warlock dot dot dot løp rundt og gjør det til du bytter sone ellerno.

(Du får full xp da og du har evig mana så gg)

Skrevet (endret)
leveling guides er stort sett noe møl!

jeg er 55 nå på shamanen min med ca 4 dager played. (og jeg har surra mye rundt, vært i bg osv)

bruker en addon som heter Tomtom og lightheaded... dette er en addon som gir deg et ekstra vindu ved siden av quest logger med kommentarer og info om vær enkelt quest. i 99% av tilfellene har en eller fler av kommentarene et direkte linka cordinat som du kan trykke på for og få en waypoint på mappet ditt. dette gjør det MEGET enkelt og finne ut hvor man gjør quests og hvordan. bruker man 2 min på et nytt sted med og trykke på cordinat for alle questene kan man bestemme seg for hvor mange quest man vil gjøre på en gang. en HELT genial addon som anbefales til ALLE!

mye raskere en og alt tabbe seg til en leveling guide eller thottbot/wowhead

Tøft at det hetter tomtom, det er jo et GPS merke. Kan du linke/sende meg side til tomtom download? Finner ikke den med stier på mappet osv..

Endret av fjeddiu
Gjest Slettet-ZQr2eN
Skrevet

vil noen dele guiden med meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...