Bamsemumsen Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Når Oblivion loader, vises et bilde av en Ayleid Ruin med en dude i Elven Armor foran. Hvor er den? Samme bilde er på baksiden av coveret til spillet. Er det et spesielt sted? Questrelatert?
Arang Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Det finnes ikke noe bestemt sted så vidt jeg vet. Bildet bare er der fordi stedet ble vist i demoen.
Wlffrsether Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Hvilken Ayleid Ruin det er bilde vet jeg ikke, men her er iallefall en oversikt over hvilke som finnes og hvor de er.
Loerand Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Ta deg en tur til Ninendava, den koseligste ruinen i spillet
Bamsemumsen Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Skrevet 12. februar 2007 (endret) Hmmm.. er det? Eller er den dritskummel? En fyr jeg snakket med sa at den ruinen jeg snakker om, med han Elven duden foran, faktisk er et quest. Hmm.. Endret 12. februar 2007 av Bamsemumsen
Bamsemumsen Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Skrevet 12. februar 2007 Herregud, nå må jeg nesten sjekke den med en gang, selv om jeg har lekser. Her er den jeg snakket om, hvertfall.
Arang Skrevet 13. februar 2007 Skrevet 13. februar 2007 Den er med i en av preview-videone, nærmere bestemt nummer 2. Hvis du ser på han med Elven-rustningen ser du at han heter Alban Corinis, og UESP lister ham opp som å ikke eksistere i spillet, så det er rimelig å anta at ruinen ikke finnes i spillet, i hvert fall ikke som noe annet enn en generisk ruin. Legg også merke til at han kommer til en Great Welkynd Stone, eller i hvert fall noe som ligner veldig, og ruinen er definitivt ikke Miscarcand. Som sagt tviler jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå