Gå til innhold

overklokking av 8800gtx!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dere med gtx hadde merkelig lav clocks synes jeg? jeg kjører glatt 660/2020 som 24/7 innstillinger. og det med 8800gts.

7997646[/snapback]

hmm, merkelig.. hva kan være grunnen til dette?? jeg kjører nå 24/7 på 630/1011.. har en ide temp på 50 grader nå.. har prøvd å klokke så langt jeg kommer og da komm jeg til 680/1120 da var det stabilt så lenge jeg ikke spilte noe/brukte 3d programmer..

Endret av antilope118
Lenke til kommentar

Club3d ofc :) Venter på at prisene synker nå så blir det et til!

 

Akkurat nå gruer og gleder jeg meg til å montere vannkjøling på det og andre deler så jeg får klokka mer, men går nok bra til slutt.

 

Tenkte på å sette på en slik før jeg får vannkjøligen, men kjøre den også når jeg får kjølingen: http://www.antec.com/Detail.bok?no=346.

 

665/2000 er det høyeste jeg stabilt har klart å kjøre enda forresten.

Endret av Rhoads
Lenke til kommentar

Jeg tar cpu og gpu når jeg først er i gang. Kjøper en cubecase, og starter med en radiator i toppen, blir det for lite skaffer jeg enda en og setter i 5.25 brønnene foran.

 

Tenkte etterhvert--> pumpe, radiator, cpu, mosfet, nb, sb, radiator, gpu eller noe.

 

Men for nå blir det pumpe med customtop, dobbel 120 radiator(thermochill) ek heldekkende til gpu, apogee gt til cpu og en eller annen tank og en fillport. Håper det skal gjøre pc'en rimelig lydløs.

 

Grunnen til at jeg setter inn vannkjøling er faktisk 120% pga 8800GTX kortet som jeg mener blir alt for varmt samme hva. Drømmer om å få det ned i 30 grader, men kan vel glemme det.

 

Men vannkjøling på bare gpu som du nevner er ikke en dum idé det heller, men tror jeg ville tatt med cpu'en i samme slengen.

Endret av Rhoads
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...