Veta Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Jeg har prøvd både Destruction og Affliction til nå, på warlocken min. Destruction er morsomt i instancer og i pvp, men affliction er mye mer kos å grinde med. Er lvl 44 nå, og orket ikke mere Destruction. Er demonology noe morsomt å spille? Jeg føler at da blir jeg veldig avhengig av pet, men veldig kraftig med pettet, stemmer det? Har akkurat unlearned talents, og klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal specce i Demonology eller Affliction.
Tbau5 Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Både affliction og demonology er flotte å levle med, bare velg det du liker mest mener nå jeg.
FleshEater Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 I 60 brukte jeg Demo/Destruct. Veldig bra build, får fram demon instant, får bra crits me shadowbolt, pluss man får shadowburn og conflagrate. =)
Veta Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Skrevet 11. februar 2007 Jeg har sett litt grundigere på demonology treet nå, og har bestemt meg for demonology. Men jeg lurer på: Har jeg bra crowd control med demo? Kan tenke meg at Felguarden kan gjøre litt, men må jo spørre =) Og kan noen gi meg tips eller evt. link til en fin demo-build å levle etter?
The_Droide Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Vell, demo begynner først å bli bra i lvl 50, når man får felguard (sett at du går kun demo i lvl 50). Ville anbefalt å gjøre egentlig det du syns er best, også respecce til full demo når du blir 50 hvis du har bestemt deg til da. Brukte affliction fra 60-63, var ganske greit det, men jeg liker spillestilen til demo best egentlig. Og for å svare på ett av spørsmålene dine så får du egentlig like bra crowd control som andre talents, kanskje affliction får litt bedre siden instant howl of terror, felguarden gir 3 sec stun så det er ikke akkurat det beste crowd controllet i verden, men kan være brukbart også når du går demo så blir ikke bare pettet ditt mye bedre, du blir også mye bedre ved hjelp av feks. demonic knowledge, demonic tactics, master demonologist og for ikke å glemme soul link håper jeg ga deg svar på eventuelle spørsmål du hadde, men bare spør om du lurer på noe. forresten så er det en warlock tråd på dette forumet som du kan spørre om allt mellom himmel og jord angående warlocks
Veta Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Skrevet 11. februar 2007 Vell, demo begynner først å bli bra i lvl 50, når man får felguard (sett at du går kun demo i lvl 50). Ville anbefalt å gjøre egentlig det du syns er best, også respecce til full demo når du blir 50 hvis du har bestemt deg til da.Brukte affliction fra 60-63, var ganske greit det, men jeg liker spillestilen til demo best egentlig. Og for å svare på ett av spørsmålene dine så får du egentlig like bra crowd control som andre talents, kanskje affliction får litt bedre siden instant howl of terror, felguarden gir 3 sec stun så det er ikke akkurat det beste crowd controllet i verden, men kan være brukbart også når du går demo så blir ikke bare pettet ditt mye bedre, du blir også mye bedre ved hjelp av feks. demonic knowledge, demonic tactics, master demonologist og for ikke å glemme soul link håper jeg ga deg svar på eventuelle spørsmål du hadde, men bare spør om du lurer på noe. forresten så er det en warlock tråd på dette forumet som du kan spørre om allt mellom himmel og jord angående warlocks 7920723[/snapback] Takk! =D Det svaret klarnet opp i ganske mye. Jeg er ganske bestemt på å gå demo fra lvl 50+ men det er ikke enda med tempoet mitt Jeg satte talent poengene mine i affliction, og må bare si at jeg _elsker_ Dark Pact. Demonology treet så veldig vrient ut ettersom det var så mye bra å velge i, så jeg kommer nok tilbake med flere spørsmål på lvl 50. (lenge til, slapp av )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå