lain Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Om du laster det ned ja. Men du har lov til å ta backup av dine egne filmer, og kopiere fra familien og nære venner.
The Norwegian Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Hva med å tenke litt? Det er faktisk imot norsk lov å laste ned ulovlig. Greit nok at filmprodusentene har tonn med penger men dette går på prinsipper. 7955118[/snapback] Er det mot Norsk lov og koppiere til egen privat bruk? 8082386[/snapback] Nei, jeg sa ikke det! Jeg sa at det er ulovlig å laste ned piratkopiert materiale.
bLoOdFiSh Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Så vist eg finner ein film på ein pc på direct connect, foreksempel "Borat" Er det mot reglene og ta kopi av denne til seg sjølv?
bLoOdFiSh Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 det er vel litt i skyggen i regelverket. Det er ulovlig å dele denne filmen, men det er ikkje ulovlig og laste den ned. Er det ikkje slik det henger sammen?
Wipeout Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 det er vel litt i skyggen i regelverket. Det er ulovlig å dele denne filmen, men det er ikkje ulovlig og laste den ned. Er det ikkje slik det henger sammen? 8089745[/snapback] Ble en endring i de reglene, så nå er det også forbudt å laste ned også.
Neddo Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 (endret) det er vel litt i skyggen i regelverket. Det er ulovlig å dele denne filmen, men det er ikkje ulovlig og laste den ned. Er det ikkje slik det henger sammen? 8089745[/snapback] Det er streng ulovlig og laste ned filme fordi den er kopibeskyttet. So du har ikkje lov og laste den ned med andre ord Endret 6. mars 2007 av Neddo
fatalicus Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 ontopic: hvis det du skal laste ned er tilgjengelig i torrent filer så vil jeg anbefalle at det brukes som regel. som torrent program foretrekker jeg personlig µtorrent som klient. dette fordi det er et enkelt og oversiktlig program og bruke. jeg liker også webUI muligheten som det har. WebUI er et web-grensesnitt til µtorrent som gjør at du kan sjekke µtorrent nedlastningene dine via nettet uten å måtte bruke remote desktop osv.. hvis torrents ikke er tilgjenglig så har jeg ingen anelse om hva som er best.. begynner å bli et par år siden jeg brukte noe annet nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå