vikkavikka Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Hei jeg trenger hjelp, tips, råd...... Har akkurat oppgradert til IE 7 og har mine favoritter som jeg besøker. Den ene favoritten har hatt "vinterferie" fra min side og nå er tiden inne til å bruke dette forumet igjen. MEN ... siden kan ikke åpnes i IE7. Diagnostiserer og skjønner ikke noe av DET svaret nei... Eneste er: FTP... (passiv) Forsøker å endre på dette i avhukingsboxen i Avansert-listen for Alternativer for Internett, men det ploppet tilbake av seg selv. Har sjekket med andre brukere av dette forumet og de kommer inn. Riktignok med Opera, eller den gamle IE. Spørsmålet mitt er vel egentlig om denne nye versjonen av IE7 stenger for visse sider? http://www.fjerkrae.dk/ er stedet jeg vil besøke og da heldst med nåværende nettleser... hvis det er det det heter da.... Svarer du må du bruke STORE bokstaver ... for jeg er ikke helt inne i terminologien og er heller ikke vant med annet enn å bruke ting som funker. Er det noen her som vil hjelpe meg med dette? så takker jeg veldig. Klukk-klukk (ref. til linken min...)
qualbeen Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 jeg kommer inn med IE7, men det er noe feil med javascript eller slikt (fikk feilmelding i nettleseren). Muligens noe rart som skjer ved redirectinga siden bruker, så du kan jo prøve denne linken: http://www.fjerkrae.dk/f3_171204/phpBB2/portal.php Kan nevne at nettsiden har 362 feil som bryter med HTML-reglene, og videre ser siden helt forskjellig ut i Opera og IE. Men slikt er det lite besøkende kan gjøre noe med, så får håpe nettsiden fungerer for deg @Stian89: Hvordan kan det løse problemet med IE7? Og tror du virkelig folk ikke klarer å finne frem til Firefox/Opera selv om de skulle ønske det? Makan til møkkasvar...
Stian89 Skrevet 20. februar 2007 Skrevet 20. februar 2007 Ingen grunn til å ta seg nær av at jeg linket til getfirefox.com Hvis du ikke liker det, la vær å kommentere det. Dott.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå