hussie80 Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Jeg har en ny pc med et Asus P5B hovedkort der jeg bruker det innebygde lydkortet. Jeg får ingen lyd i msn eller i mediaplayer når jeg prøver lydfiler, men når jeg tester lyden under kontrollpanel og lydenheter så er det lyd i høytallerne.. Er det noen som vet hva feilen kan være?
MrL Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Jeg har en ny pc med et Asus P5B hovedkort der jeg bruker det innebygde lydkortet.Jeg får ingen lyd i msn eller i mediaplayer når jeg prøver lydfiler, men når jeg tester lyden under kontrollpanel og lydenheter så er det lyd i høytallerne.. Er det noen som vet hva feilen kan være? 7914448[/snapback] har nesten samme problemet, bare jeg får ikke lyd i bakerste høytalere, men kun i 2 foran, selvom jeg for lyd i kontrollpanelet.
ThePainx Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 (endret) Løsning mic i Vista: 1. Gå til Control Panel -> Hardware and sound -> Sound 2. Merk ikonet "Speakers" trykk på "Properties" 3. Velg arkfanen "Levels" 4. Finn Microphone, unmute og sett audiolevel til 100% 5. Trykk "OK" 6. Velg så arkfanen "Recording" 7. Merk ikonet "Microphone" og trykk "Set Default" 8. Trykk ikonet "Properties" 9. Velg arkfanen "Levels", sett til 100% 10. Trykk "OK", "OK" 11. Da skal Mic funke i Vista og f.eks msn Endret 10. februar 2007 av ThePainx
hussie80 Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Skrevet 11. februar 2007 nå er det ikke mikrofonen jeg sliter med,men lyden i selve høytallerne.
MrL Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Løsning mic i Vista: 1. Gå til Control Panel -> Hardware and sound -> Sound 2. Merk ikonet "Speakers" trykk på "Properties" 3. Velg arkfanen "Levels" 4. Finn Microphone, unmute og sett audiolevel til 100% 5. Trykk "OK" 6. Velg så arkfanen "Recording" 7. Merk ikonet "Microphone" og trykk "Set Default" 8. Trykk ikonet "Properties" 9. Velg arkfanen "Levels", sett til 100% 10. Trykk "OK", "OK" 11. Da skal Mic funke i Vista og f.eks msn 7914656[/snapback] takk for den, endelig funker den. Men selvom jeg har den på 100, er det forsatt langt ifra like god som i XP, altså til å fange opp lyd. men men, bedre enn ingenting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå