Soti Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Hehe, Kan Noen Linke Meg Opp noen Wallhack Eller AimBots Jeg Kan Laste ned? Suger i css så må træne litt, Vet Ikke om Jeg Blir Dårligere Eller bedre, det vil jeg heller ikke at dere skal svare påå=) :!:
MrLee Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Nei slikt hjelper vi ikke til her på dette forumet. Du blir IKKE bedre i CS med wallhack... tølper...
Krillekongen Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Trene med cheats? Geez. Hvem tror du gidder å hjelpe cheatere?
Asstroll Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Leit på google etter cheats, Cheats blir du uans. bare dårligere av
bloodmoney Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 (endret) Du må vertfall ikke søke etter "mirc cheat" på google og trykke på den øverste linken! PS: ( Ikke skyld på meg når du blir banna i vac) Endret 9. februar 2007 av bloodmoney
CSM Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Cheats gjør deg bare dårligere, og mer lei av spillet. Gjør det på den ærlige måten istedet, da får du mer glede av spillet og du blir bedre.
bloodmoney Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Saknet, der tar du grundig feil. De er flere norske pro spillere som har brukt cheat for å komme seg opp på høyt nivå, derimot er det alltids mye bedre å spille ærlig og du slipper å drite deg ut når du kommer på lan.
CSM Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Saknet, der tar du grundig feil. De er flere norske pro spillere som har brukt cheat for å komme seg opp på høyt nivå, derimot er det alltids mye bedre å spille ærlig og du slipper å drite deg ut når du kommer på lan. 7908802[/snapback] Det må du forklare for meg, hvordan blir man bedre med cheats?
amiganostalgia Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Du kan være garantert at du vil få så mye skambank du aldri kunne drømt om når du kommer på lan og det viser seg at du bruker aimbots og whatnot. Jeg har selv blitt beskyldt for å bruke aimbots, q3 instaunlagged (railgun), og det er ganske kjekt, for jeg bruker ikke noe slags cheats/bots i det hele tatt. Cluet for å bli sånn passe god er å ha en bra 180graders sens, som også fungerer for deg på lange,lange avstander. Deretter trenger du ett sikte i det FPS spillet du vil spille som ikke er altfor i veien. Og det er faktisk en slags utfordring da selv proffe spillere skifter dette i ny og ne. Deretter gjelder det å TÅLE å kunne tape. Det betyr ikke automatisk at den som "vant" vant over deg forever and ever. Det var det gamet og thats it. Noen dager er man suverene andre så så, andre suger man. Noen bruker 2 sekunder på å bli varmet opp for ett spill for å yte maksimalt, andre 5 minutter og noen mye mer. Dette avhengig av de erfaringer man har osv, bretter, spillet, hvor kjent man er osv osv. Men at du ikke engang klarer å google opp noen slike cheats du vil ha, tyder på at du er såpass fersk, såkalt noob, at du vil ikke ha sjangs uansett. Jeg skal komme med en påstand, og den er at du faktisk vil bli dårligere med slike jukse metoder som du helt tydelig trenger for å vinne over noen.
Rambo116 Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 DE SOM TRENGER CHEATS SUGER I CS! DE TRENGER DET FORDI DE SUGER! TARDS!!
bloodmoney Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Du kan være garantert at du vil få så mye skambank du aldri kunne drømt om når du kommer på lan og det viser seg at du bruker aimbots og whatnot. Jeg har selv blitt beskyldt for å bruke aimbots, q3 instaunlagged (railgun), og det er ganske kjekt, for jeg bruker ikke noe slags cheats/bots i det hele tatt. Cluet for å bli sånn passe god er å ha en bra 180graders sens, som også fungerer for deg på lange,lange avstander. Deretter trenger du ett sikte i det FPS spillet du vil spille som ikke er altfor i veien. Og det er faktisk en slags utfordring da selv proffe spillere skifter dette i ny og ne. Deretter gjelder det å TÅLE å kunne tape. ENIG!
Ksungam Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Saknet, der tar du grundig feil. De er flere norske pro spillere som har brukt cheat for å komme seg opp på høyt nivå, derimot er det alltids mye bedre å spille ærlig og du slipper å drite deg ut når du kommer på lan. 7908802[/snapback] Det er det dummeste jeg har hørt! Kan du backe opp det der med noen "nicks" please, skulle likt å se.
Chrynarx Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Saknet, der tar du grundig feil. De er flere norske pro spillere som har brukt cheat for å komme seg opp på høyt nivå, derimot er det alltids mye bedre å spille ærlig og du slipper å drite deg ut når du kommer på lan. 7908802[/snapback] Det er det dummeste jeg har hørt! Kan du backe opp det der med noen "nicks" please, skulle likt å se. 7909489[/snapback] Det var en norsk en som hadde en jævlig avansert cheat med keybindings og masse stuff, som ble tatt. Husker ikke hvor jeg leste det. Tror catch-gaming eller noe? Og ja, han var pro! Betyr ikke at det er mange av den grunn..
Krillekongen Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Joda, såklart ble han god med cheats! Det er fordi pc'en gjør jobben!
Ksungam Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Du tenker på aaseng, og han er ikke pro. Han er ikke noe bedre enn det jeg er... Og han spilte ikke med cheat for å bli god, men for å vinne en lan compo. Han er nemlig kjent for å juske på nett, og da han skulle på lan fikk han fikset seg design cheat.
The Ghost Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Ikke cheat da er det bedre å skrive noen "magiske" ord i console Eks "CL_crosshairscale 5555" som jeg bruker Det er mange flere du kan bruke
xD^^ Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg kan garantere deg, at du blir ikke noe bedre av å bruke cheats. Aimbot sikter for deg, altså du får ikke noe bedre aim. WH kan gi deg litt mer spillforståelse, slik at du vet hvor du skal haxe, men du blir ikke noe bedre. Og uansett, dersom du skal bli god, og dra på LANs, vinne penger og slikt, så kan du ikke cheate. Altså, du må bli god uten cheats for å komme langt. Med mindre du gjør som aaseng, da. Men så lavt håper jeg ikke du synker. Dessuten er det veldig stor sjangs for at du blir bannet av VAC. Eneste måten å bli virkelig god på er å spille med og mot gode folk. Om du kjenner noen som er bedre, så kanskje de kan lære deg litt. Du blir iallefall ikke noe særlig bedre av å spille mot dårligere folk.
Jooakim Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Håper du blir VAC-bannet og at du tyvlåner mordi sitt VISA, som gir deg husarrest i noen år.
bloodmoney Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Jeg kan nevne bla. REAL som nå spiller for MYM.
neadii Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Du kan jo laste ned spam-maps da....maps med gjennomsiktige vegger....google it..
Anbefalte innlegg