stiaan Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Kommer ikke lengere en cd2....det står bare Not Responding...hva gjør jeg..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Her var det en finfin dobbelpost Har du sett etter riper i cd-ene? eller, sjekket cd-rommet med andre cd-er for å se om den funker? Lenke til kommentar
stiaan Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) har prøvd med andre spill (F.Eks: Guild Wars Nightfall) Endret 8. februar 2007 av stiaan Lenke til kommentar
stiaan Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) har også prøv med 2 andre cd'er PLZ Svar!! Endret 8. februar 2007 av stiaan Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Quickly, to the Batmobil! There is a poor soul out there with CDs that doesn't work! This is an outrage! Hvis det står not responding så er antageligvis CD-en ikke lesbar av diverse årsaker. Det absolutt enkleste du kan gjøre da er å gå tilbake til butikken hvor du kjøpte spillet og si at du ikke får lest av CD 2 og derfor ikke får spilt spillet. Alternativ 2 er å prøve en annen CD-rom eller DVD-rom for å se om det fungerer der. Alternativ 3 er å låne CD-ene til en kamerat av deg, det er det samme hvilke CD-er du bruker, det er cdkey du trenger å ha. Ellers står det noe om nedlastning og kjøp av Burning Crusade på http://www.wow-europe.com/ så du kan jo sjekke der om du får lastet det ned uten å måtte betale en gang til. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Du kan vel bare laste ned klienten som ved bruk av trial, og videre bruke accounten din. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Kommer ikke lengere en cd2....det står bare Not Responding...hva gjør jeg..... 7902179[/snapback] Sto masse om det på technical forumet til WoW EU, et eller annet om at du kunne overføre all filene til harddisk og så installere eller no sånnt, husker ikke helt. Er ikke sikkert det vil funke for deg siden du får Not Responding, men verdt et forsøk. Ta en titt på Techical Forumet dems. Lenke til kommentar
andiss Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Klager, får ny CD av butikken ? Lenke til kommentar
stiaan Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 bruker jo acc'en til en venn Lenke til kommentar
stiaan Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Altså, det som er at når jeg skal inallere - så funker det fint, helt til jeg skal sette i cd 2. Da den settes i, skjer det ikke så mye - annent enn at det kommer "Not repsonding" i vinduet. Prøvd å la det stå i flere timer, men svenskeknappen må til hver gang. Lurer på om noen kanskje kan hjelpe meg og finne noe på support forums? Evt har svar =) Stian. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Altså, det som er at når jeg skal inallere - så funker det fint, helt til jeg skal sette i cd 2. Da den settes i, skjer det ikke så mye - annent enn at det kommer "Not repsonding" i vinduet. Prøvd å la det stå i flere timer, men svenskeknappen må til hver gang. Lurer på om noen kanskje kan hjelpe meg og finne noe på support forums? Evt har svar =) Stian. 7910183[/snapback] Det er en fordel om du faktisk leser svarene du får... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Sliter med det samme og kun på disker som er lik WoW sine. Altså bytte cd`er 4 ganger for og installere. Mitt problem er at jeg bruker kun DVD-brenneren min som alt mulig mann. Siden jeg ikke har plass til enda en DVD Rom. DVD brenneren min feiler ofte på slike disker å det er ikke noe og gjøre med det. Men trikset jeg bruker når jeg endelig får til og installere cd1 er og. Vente til DVD rommen slutter og spinne. Så sette cd2 i og forsette slik. Da klikker ikke DVD brenneren min (DVD ROM) prøvd det, vær tålmodig. Lenke til kommentar
stiaan Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Prøvde jeg men funka ikke Endret 10. februar 2007 av stiaan Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Kanskje tillfeldig men jeg lot den "aktiver kontoen din til Burning Crusade boksen" oppe hele tiden.. Da funka det.. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Lag image av cd-ene med f.x Clone CD, og deretter mount Imaget med f.x Deamon Tools... Lenke til kommentar
angry_dee Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hadde samme problemet, bare start opp maskina i sikkerhetsmodus og installer. Det funka fett for min del iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå