Gå til innhold

Burning crusade instalasjon..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Her var det en finfin dobbelpost :p

Har du sett etter riper i cd-ene? eller, sjekket cd-rommet med andre cd-er for å se om den funker?

Lenke til kommentar

Quickly, to the Batmobil! There is a poor soul out there with CDs that doesn't work! This is an outrage!

Hvis det står not responding så er antageligvis CD-en ikke lesbar av diverse årsaker. Det absolutt enkleste du kan gjøre da er å gå tilbake til butikken hvor du kjøpte spillet og si at du ikke får lest av CD 2 og derfor ikke får spilt spillet.

Alternativ 2 er å prøve en annen CD-rom eller DVD-rom for å se om det fungerer der.

Alternativ 3 er å låne CD-ene til en kamerat av deg, det er det samme hvilke CD-er du bruker, det er cdkey du trenger å ha.

Ellers står det noe om nedlastning og kjøp av Burning Crusade på http://www.wow-europe.com/ så du kan jo sjekke der om du får lastet det ned uten å måtte betale en gang til.

Lenke til kommentar
Kommer ikke lengere en cd2....det står bare Not Responding...hva gjør jeg..... :hmm:  :hmm:  :hmm:

7902179[/snapback]

Sto masse om det på technical forumet til WoW EU, et eller annet om at du kunne overføre all filene til harddisk og så installere eller no sånnt, husker ikke helt.

Er ikke sikkert det vil funke for deg siden du får Not Responding, men verdt et forsøk. Ta en titt på Techical Forumet dems.

Lenke til kommentar

Altså, det som er at når jeg skal inallere - så funker det fint, helt til jeg skal sette i cd 2. Da den settes i, skjer det ikke så mye - annent enn at det kommer "Not repsonding" i vinduet. Prøvd å la det stå i flere timer, men svenskeknappen må til hver gang.

Lurer på om noen kanskje kan hjelpe meg og finne noe på support forums?

Evt har svar =)

Stian.

Lenke til kommentar
Altså, det som er at når jeg skal inallere - så funker det fint, helt til jeg skal sette i cd 2. Da den settes i, skjer det ikke så mye - annent enn at det kommer "Not repsonding" i vinduet. Prøvd å la det stå i flere timer, men svenskeknappen må til hver gang.

Lurer på om noen kanskje kan hjelpe meg og finne noe på support forums?

Evt har svar =)

Stian.

7910183[/snapback]

Det er en fordel om du faktisk leser svarene du får...

Lenke til kommentar

Sliter med det samme og kun på disker som er lik WoW sine. Altså bytte cd`er 4 ganger for og installere. Mitt problem er at jeg bruker kun DVD-brenneren min som alt mulig mann. Siden jeg ikke har plass til enda en DVD Rom. DVD brenneren min feiler ofte på slike disker å det er ikke noe og gjøre med det. Men trikset jeg bruker når jeg endelig får til og installere cd1 er og. Vente til DVD rommen slutter og spinne. Så sette cd2 i og forsette slik. Da klikker ikke DVD brenneren min (DVD ROM)

prøvd det, vær tålmodig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...