Benris Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Nå har de sluppet en update til steam med norsk språk, dette er jammen gode nyheter... Men jeg vet ikke hvorfor det er det akkurat... Jeg forstår jo engelsk. Hmm jaja det er jo bra da.
Ueland Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Innlegg med fullt av forkortelser er slettet herfra, bruk fullstendige setninger og ikke enbokstavsforkortelser
Benris Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Innlegg med fullt av forkortelser er slettet herfra, bruk fullstendige setninger og ikke enbokstavsforkortelser 7900629[/snapback] Ok Bra at noen gjør forumene leselige
Jooakim Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 http://www.broadparkgames.com/comment.php?comment.news.299
Benris Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 WOW, Det er også norsk CS:S (menyen i CS:S). Og sipo jeg har lurt litt på om du hadde en finger med i spillet siden det står i signaturen din at du oversetter for Valve. Det har jeg sett før og tenkt at det må vere gøy.
kjetilm Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 WOW, Det er også norsk CS:S (menyen i CS:S). Og sipo jeg har lurt litt på om du hadde en finger med i spillet siden det står i signaturen din at du oversetter for Valve. Det har jeg sett før og tenkt at det må vere gøy. 7900804[/snapback] ikke nokk med cs menyen. men til å med "go go go" er norsk (gå gå gå) og alle de andre team comandoene! men jeg foretrekker det goe gamle engelske
Benris Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 WOW, Det er også norsk CS:S (menyen i CS:S). Og sipo jeg har lurt litt på om du hadde en finger med i spillet siden det står i signaturen din at du oversetter for Valve. Det har jeg sett før og tenkt at det må vere gøy. 7900804[/snapback] ikke nokk med cs menyen. men til å med "go go go" er norsk (gå gå gå) og alle de andre team comandoene! men jeg foretrekker det goe gamle engelske 7900842[/snapback] Er Lydene Norske OGSÅ?!?! Dette blir bare bedre og bedre
Sawron Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Hm...Jeg får det ikke til jeg. Oppdatert steam og restartet steam. Fortsatt engelsk...
-Jungeldyret Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 (endret) What? Det har iallfall ikke kommet automatisk her..? Edit: Og jeg finner det heller ikke under options.. Edit 2: Der kom det opp ja =) Endret 8. februar 2007 av xerminx
galaxee Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 klarte å slette den lange posten min,og korter denne ned... Håper ikke lyden er på norsk når du har norsk.... finner ikke engelsk i språklista... er den borte? Noen som har problem med hl2 etter update? får ikke min til å virke...kræsjer tilbake til windows rett før console/bakgrunnsmappet skal starte..
Benris Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Tror kanskje dette er en bug som følger med eller er det noe galt med pc'n her?
kjetilm Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 (endret) Lydene er ikke norske nei.. jeg heller fikk ikke tilbake engelsk med det første, men jeg satte språket til dansk , først da kom engelsk frem! <Edit: håper at dettte ikke blir for mye "off topic" men har noen andre enn meg hatt fps problemer idag? edit2: skrivefeil Endret 8. februar 2007 av kjetilm
Benris Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Lydene er ikke norske nei.. jeg heller fikk ikke tilbake engelsk med det første, men jeg satte språket til dansk , først da kom engelsk frem! <Edit: håper at dettte ikke blir for mye "off topic" men har noen andre enn meg hatt fps problemer idag? edit2: skrivefeil 7901368[/snapback] Jeg har hatt litt som du ser har jeg bare 48 på bildet den pleier å ligge rundt 150
galaxee Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 bytta til engelsk og hl2 virka igjen takk for svar
kjetilm Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 bytta til engelsk og hl2 virka igjen takk for svar 7901483[/snapback] no problem..
Benris Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 bytta til engelsk og hl2 virka igjen takk for svar 7901483[/snapback] Så det er vist mange bugs med norsk, men det blir jo utbedra ettervert. Jeg bytter til engelsk nå til de har fiksa noen av bugene
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Haha... Det var uvant med norsk.. :!:
kjetilm Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 bytta til engelsk og hl2 virka igjen takk for svar 7901483[/snapback] Så det er vist mange bugs med norsk, men det blir jo utbedra ettervert. Jeg bytter til engelsk nå til de har fiksa noen av bugene 7901537[/snapback] Håper vrkelig det går rimelig fort. fps lik 16 blah
Benris Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Jeg kobla til en annen server og da forsvant "unconnected" problemet
kjetilm Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jeg kobla til en annen server og da forsvant "unconnected" problemet 7901591[/snapback] Unconect problemet er en bug som har vert på steam lenge. litt irriterendes. men er jo bare å shifte server eller restarte steam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå