Gå til innhold

YES! Norsk steam client

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har de sluppet en update til steam med norsk språk, dette er jammen gode nyheter... :) Men jeg vet ikke hvorfor det er det akkurat... Jeg forstår jo engelsk. Hmm jaja det er jo bra da. :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Innlegg med fullt av forkortelser er slettet herfra, bruk fullstendige setninger og ikke enbokstavsforkortelser ;)

7900629[/snapback]

Ok Bra at noen gjør forumene leselige :D

Skrevet

WOW, Det er også norsk CS:S (menyen i CS:S). Og sipo jeg har lurt litt på om du hadde en finger med i spillet siden det står i signaturen din at du oversetter for Valve. Det har jeg sett før og tenkt at det må vere gøy. :thumbup:

Skrevet
WOW, Det er også norsk CS:S (menyen i CS:S).  Og sipo jeg har lurt litt på om du hadde en finger med i spillet siden det står i signaturen din at du oversetter for Valve. Det har jeg sett før og tenkt at det må vere gøy.  :thumbup:

7900804[/snapback]

ikke nokk med cs menyen. men til å med "go go go" er norsk (gå gå gå) og alle de andre team comandoene!

men jeg foretrekker det goe gamle engelske

Skrevet
WOW, Det er også norsk CS:S (menyen i CS:S).  Og sipo jeg har lurt litt på om du hadde en finger med i spillet siden det står i signaturen din at du oversetter for Valve. Det har jeg sett før og tenkt at det må vere gøy.  :thumbup:

7900804[/snapback]

ikke nokk med cs menyen. men til å med "go go go" er norsk (gå gå gå) og alle de andre team comandoene!

men jeg foretrekker det goe gamle engelske

7900842[/snapback]

Er Lydene Norske OGSÅ?!?! Dette blir bare bedre og bedre

Skrevet

klarte å slette den lange posten min,og korter denne ned... :)

Håper ikke lyden er på norsk når du har norsk....

finner ikke engelsk i språklista... er den borte? :dontgetit:

Noen som har problem med hl2 etter update? får ikke min til å virke...kræsjer tilbake til windows rett før console/bakgrunnsmappet skal starte..

Skrevet (endret)

Lydene er ikke norske nei..

jeg heller fikk ikke tilbake engelsk med det første, men jeg satte språket til dansk , først da kom engelsk frem!

<Edit: håper at dettte ikke blir for mye "off topic" men har noen andre enn meg hatt fps problemer idag?

edit2: skrivefeil

Endret av kjetilm
Skrevet
Lydene er ikke norske nei..

jeg heller fikk ikke tilbake engelsk med det første, men jeg satte språket til dansk ,  først da kom engelsk frem!

<Edit: håper at dettte ikke blir for mye "off topic" men har noen andre enn meg hatt fps problemer idag?

edit2: skrivefeil

7901368[/snapback]

Jeg har hatt litt som du ser har jeg bare 48 på bildet den pleier å ligge rundt 150

Skrevet
:w00t:  bytta til engelsk og hl2 virka igjen  :cool:  takk for svar  :w00t:

7901483[/snapback]

Så det er vist mange bugs med norsk, men det blir jo utbedra ettervert. Jeg bytter til engelsk nå til de har fiksa noen av bugene

Gjest Slettet-yzDjfSSl
Skrevet

Haha...

Det var uvant med norsk.. :!:

Skrevet
:w00t:  bytta til engelsk og hl2 virka igjen  :cool:  takk for svar  :w00t:

7901483[/snapback]

Så det er vist mange bugs med norsk, men det blir jo utbedra ettervert. Jeg bytter til engelsk nå til de har fiksa noen av bugene

7901537[/snapback]

Håper vrkelig det går rimelig fort. fps lik 16 blah

Skrevet
Jeg kobla til en annen server og da forsvant "unconnected" problemet

7901591[/snapback]

Unconect problemet er en bug som har vert på steam lenge. litt irriterendes. men er jo bare å shifte server eller restarte steam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...