Gå til innhold

Omtale av Sam & Max: The Mole, the Mob and the Meatball (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en gang der disse spillene var bra. Alle som likte Sam & Max likte helt sikkert Monkey Island, Larry o.l spill, alle ødelagt av dagens 3D-grafikk osv.

Skrevet (endret)

Det var nå en litt bastant uttalelse. Med ødelagt mener du dårlig gameplay, eller? Jeg visste ikke at bra grafikk automatisk tilsier at resten av spillet er dårlig.

Edit: Leif.

Endret av frostbitten
Skrevet

ang. ødelegging av spillset ved 3d grafikk, så tipper jeg de fleste refererer til Monkey Island 4 vs f.eks. Monkey Island 3.... hvilket var best og hadde mest estetisk appelerende grafikk?

Tipper de fleste vil si MI3..

Skrevet

Vel, ^Thomas^ her har åpenbart ikke spilt spillet.

Kjære venner: 3D-grafikk ødelegger ingenting. Dårlig visuell utforming og spillutforming derimot...

Hva gjelder tredje episode Sam & Max så er vel ikke problemet noen av delene, men resirkuleringen av gammelt materiale og den korte lengden. Resten er, så vidt jeg kan forstå Joachim i omtalen, fortsatt svært bra saker.

Skrevet

Kan godt hende at 3D ikke ødelegger spillet, men disse spillene ble rett og slett dårlige etter at de kom i 3D. F.eks Monkey Island 3 til Monkey Island 4 som tidligere er nevnt her. Etter at 3D grafikken kom forsvant mye av den "klikk and walk" effekten, det at man kun bruker musa til slike spill.

Skrevet

Brukergrensesnittet i Sam & Max-serien fungerer generelt på samme måte som i LucasArts beste spill. Du bruker kun musen. Det at grafikken er i 3D er kun en visuell sak.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...