Feonar Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 (endret) Saken er at nå i det siste, har WoW begynt å slarke litt. Etter 2-10 minutter ingame, dropper plutselig fps'en fra ca 60 til 2-4, og bakketeksturen (ALL bakketeksturen) bare forsvinner, og jeg ser tvers igjenom alt. Det sier seg selv at det blir uspillbart, og det er enormt irriterende, da det bare skjer i WoW. Relevante specs: Intel Core Duo 1.83 ghz 1024 mb Ram GeForce 7600 Go Noen som har noen tips til hva det kan være? Spiller på en laptop, men det har ingenting å si, fordi det ikke står på noe ytelsessparing til batteri osv. Endret 9. februar 2007 av Feonar
FOOrK Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 bare i wow sier du? så dette skjer ikke i andre spill?
Dondrio Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Vet ikke om det har noe med ditt problem og gjøre, men kjører wow i "windows mode" vær gang musa er nær ved "start linjen" og en litten beskrivelse av en mappe/prog.. elns så synker fps ned til 1-5 fps i ca 10 sec
Jonas Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 bare i wow sier du? så dette skjer ikke i andre spill? 7900669[/snapback] .. da det bare skjer i WoW.
FOOrK Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 rart at det skal være ok i 2 min for så å klikke. hva er temperaturen på skjermkortet ditt når dette skjer?
Feonar Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Er _bare_ i wow det skjer ja, men jeg har mine mistanker til skjermkortet, for under på midten (der skjermkortet sitter) blir pc'en halvvarm etter kort tid. Det eneste rare, er at jeg kan starte et vilkårlig annet spill like etter, og det funker helt fint. Har prøvd å starte spillet uten addons, slettet wtf og wdb mappene, avslutte applikasjoner som stjeler en del ressurser (msn, xfire osv) og et par andre småting. Det eneste som har funket så langt er reboot, men da starter helvetet igjen etter en 5-6 minutter allikevel, så det har ingenting å si.. Begynner å bli smått desperat, i og med at jeg ikke kan skjønne hvorfor det ikke vil ^_^
DeadbeaT Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 (endret) ser ut som du har med noen deler som går haywire. kjør wow med pc kabinettet åpent og følg med på om viftene på 3dkortet har stoppet, kjenner folk som har hatt samme problem og da var viften røket, det forklarer også hvorfor det faller etter 2 min, etter du starter å varme opp pcen så konker den post canem edit: whops, leste ikke siste post... merkelig at andre spill er "vennligere". prøv å bare kjør et annet spill og se om den dør tilslutt da også, og følg godt med på de viftene. Endret 8. februar 2007 av DeadbeaT
FOOrK Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 "go" indikerer at det er et skjermkort for laptop.. vanskelig å åpne kabinettet der. men jeg vil tro at dine antagelser er riktig, at det er skjermkortet som feiler. prøv å sjekk temperaturen på det, det skal følge med måler med skjermkortdriverne. anbefaler også at du åpner maskinen og fjerner evt. støv
Rata101 Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 (endret) Saken er at nå i det siste, har WoW begynt å slarke litt. Etter 2-10 minutter ingame, dropper plutselig fps'en fra ca 60 til 2-4, og bakketeksturen (ALL bakketeksturen) bare forsvinner, og jeg ser tvers igjenom alt. Det sier seg selv at det blir uspillbart, og det er enormt irriterende, da det bare skjer i WoW. Relevante specs: Intel Core Duo 1.83 ghz 1024 mb Ram GeForce 7600 Go Noen som har noen tips til hva det kan være? Spiller på en laptop, men det har ingenting å si, fordi det ikke står på noe ytelsessparing til batteri osv. 7900250[/snapback] Pleide å skje med meg også. Særlig hvis jeg startet WoW etter at maskinen hadde stått på et døgn eller så. Ble bedre (men skjer fremdeles en skjelden gang i blant) når jeg skiftet fra FX5500 til 7600 GT, men tror egentlig dette er et page file problem. Prøv å frigjøre plass på HD, defragmenter og start WoW rett etter at du har startet maskinen på nytt. Endret 9. februar 2007 av Rata101
ole-jakob Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Kjører du Vista? Kjører selv Vista og opplever plutselige drastisk fps drop, fra 60fps til 20fps. Dette skyldes dårlige drivere fra nVidia
EvenEleven Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 jeg hadde åsså dette. Jeg slår aldri av pcen men så restartet jeg den, da funka det toppers:)
DeadbeaT Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 (endret) FOOrk: hihi laptop.. burde jeg jo merket meg beklager. sjekk luftslusene på laptop'en da, min lappie gir stor utblåsninger på venstre side som tegn på at 3dkortets vifte funker, kanskje du kan merke det der. Endret 9. februar 2007 av DeadbeaT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå