Nauz Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 (endret) Hei. Jeg er helt fersk innen overklokking, men tenke å prøve meg litt nå siden jeg har byttet kjøler på skjermkortett. Jeg hat ett geforce 7600gt med en zalman VF700cu kjøler. Det jeg lurer på er hvilket program jeg skal bruke? Ser at det går ann å klokke i selve driveren til skjermkortet( stille på memory, og core klok). Er det noe forskjell på å gjøre det der, og feks bruke riva tuner? Og hvilket overklokkings program anbefaler dere? Mvh Mr.Nauz Endret 8. februar 2007 av mr.nauz
The Ghost Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 (endret) Rivatuner så klart powerstrip er også å anbefale Endret 8. februar 2007 av The Ghost
Nauz Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 (endret) OK En annen ting, i Riva tuner så står det at minne er klokka på 700mhz, men egentlig så er det klokka på 1400mhz( det er standar). Hvorfor står det 700mhz da? Mvh Mr.Nauz Endret 8. februar 2007 av mr.nauz
The Ghost Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Fordi det alltid står halvpaten så klokker du opp til 701Mhz kjører minne på 1402Mhz !! I ATItool så må du dele det på 4 !
Reeve Skrevet 14. februar 2007 Skrevet 14. februar 2007 Selv bruker jeg PowerStrip, og liker dette veldig godt. Har brukt RivaTuner også, i perioder, siden jeg kan klokke lengre med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå