Gå til innhold

Kraften i mine spell varierer, eller...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt usikker på om dette bare er noe jeg innbiller meg; om det er Alzheimeren som begynner å gjøre seg gjeldende, men jeg mener jeg opplever merkelige ting fra tid til annen.

Kraften fra mine spell (spiller som Fire Mage lvl53) synes helt klart å variere ganske kraftig. Vanligvis er kraften "normal" (hva som nå enn er normalt), mens jeg noen ganger får langt mer 'bang for the bucks' - som om det reneste Ragnarok bryter løs, og beist både 2, 3 og 4 lvl over meg ramler som fluer til bakken uten å protestere i det hele tatt. Atter andre ganger virker spellene mine å være mest bare fis.

Finnes det noen fornuftig forklaring på hvorfor dette skjer? - tilfeldigheter, eller er det Alzheimeren som nevnt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er litt usikker på om dette bare er noe jeg innbiller meg; om det er Alzheimeren som begynner å gjøre seg gjeldende, men jeg mener jeg opplever merkelige ting fra tid til annen.

Kraften fra mine spell (spiller som Fire Mage lvl53) synes helt klart å variere ganske kraftig. Vanligvis er kraften "normal" (hva som nå enn er normalt), mens jeg noen ganger får langt mer 'bang for the bucks' - som om det reneste Ragnarok bryter løs, og beist både 2, 3 og 4 lvl over meg ramler som fluer til bakken uten å protestere i det hele tatt. Atter andre ganger virker spellene mine å være mest bare fis.

Finnes det noen fornuftig forklaring på hvorfor dette skjer? - tilfeldigheter, eller er det Alzheimeren som nevnt?

7898372[/snapback]

critt ? lucky critt? om mobs er resistante med det du bruker? :p

Skrevet

Rundt den levelen passer jo questing i Un'goro Crater. Tar lurker's o.l mobs der har fire vulnerability. Så på disse mobsene kan du critte ganske høyt med fire.

Skrevet
critt ? lucky critt? om mobs er resistante med det du bruker? :p

Mobs, helt eller delvis resistante mot fire, har jeg (så langt) kun opplevd et par-tre ganger. Sist var vel i Blasted Lands, noe sørvest for Nethergarde Keep. Husker ikke hva slags 'krøtter' det var snakk om i farten, men Pyroblasten, som hadde gjort enorm skade på det meste tidligere, gjorde denne gangen nesten ingen skade i det hele tatt. Jeg ble tatt skikkelig på senga og ble tvunget til å legge om taktikken fullstendig, noe som ikke alltid er like enkelt - ihvertfall ikke for meg.

Jeg tror (med tre strek under "tror") ikke dette har noe med hvorvidt mobsene er resistante eller ikke. De gangene mine spell ikke funker optimalt blir det mest bare et "poff" av det hele. Nå skjer ikke dette så ofte at det er et problem, egentlig - det var mest for å høre om andre opplevde lignende ting.

Skrevet
Rundt den levelen passer jo questing i Un'goro Crater. Tar lurker's o.l mobs der har fire vulnerability. Så på disse mobsene kan du critte ganske høyt med fire.

7898440[/snapback]

Ja, våget meg inn/ned i Un'goro Crater for første gang i går kveld, og kan bekrefte at disse Tar Lurker's/Lord's er latterlig enkle å knerte og midt i blinken for en Fire Mage på mitt lvl. Fikk ikke fullført så veldig mange av questene da det lusker avsindig mange Elite mobs rundt omkring der nede, og det kan fort bli mye 'ghostwalking' av slikt :D - vet forresten ikke hvor gravplassen er....ennå, men det finner jeg vel fort ut av etter hvert. Kan ikke si jeg liker meg spesielt godt der nede. De jungelaktige omgivelsene minner meg mye om Stranglethorn Vale (hvor jeg heller ikke føler meg helt komfortabel). For ikke å snakke om det heslige grønne "Feralaslyset".

Skrevet

Du vet at du kan lese i combat-loggen? Der står det hvor mye av spellen som ble resisted, absorbed eller om du fikk + skade på grunn av fire vulnerability.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...