LittBlond Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 FIkk en laptop i bursdagsgave av mine venner som det er ferdig installert vista på. Og jeg får ikke MSN til å fungere. Har avinstallert, og installert på nytt. Igår kom jeg på men idag etter at jeg har kjøpt trådløst kommer jeg ikke på. Feilmld lyder: "Messenger har sluttet å virke. et problem førte til at programmet sluttet å fungere som det skal.Programmet vil bli lukket og du vil få beskjed hvis en løsning er tilgjengelig." har også gjort denne oppskriften: Klikk start - Skriv: cmd - Høyre-klikk på cmd.exe når cmd vises under "Applications " - klikk "Run As Administrator" - Skriv følgende: netsh int tcp set global autotuninglevel=disabled - Trykk enter enter - Restart And it still doesn't work!! HJELP hilsen ei på 30 som er alt for avhengig av msn;)
Supremacy Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Lastet ned 8.1 versjonen da? Virker flott her, men de har ikke klart å integrere Aero i det da :S
LittBlond Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Har versjon 8.1...såpass har jeg skjønt...*ler*
TCi Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Svært få som har problemer med Live Messenger 8.1 på Vista. Noen anbefaler bruk av den siste Flash Player. Usikker om det vil hjelpe.
LittBlond Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 men er dette http://imagine-msn.com/messenger/launch80/...px?locale=nb-no den siste? det er den jeg har lasta ned. og det står på "om messenger" versjon 8.1
Gmail Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Sliter med samme problem. Får ikke logget inn på Windows Live Messenger eller Google Talk. Står i feilmld om brannmur og proxy osv. Har deaktivert brannmuren, men hjalp ikke. Er virkelig Vista proppet med ekkel sikkerhet? Burde vært som bil, en knapp som står "ALL ELEKTRONIKK AV", for man kan jo ikke bruke pc'n når det popper opp advarsler i hytt og pine. Jeg er skeptisk til framtiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå