tobbe667 Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Hei Har nettopp lasta ned GBA-emulator, og er på utkikk etter gode spill! Jeg vet at Final Fantasy 6 nettopp har kommet ut til GBA Noen som vet hvor man kan laste ff6 ned?
Nevnarion Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Er nok dessverre ikke lov til å diskutere den type aktivitet her på forumet. Hva med å kjøpe spillet i stedet? Støtter du samtidig de som har laget det.
tobbe667 Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Skrevet 7. februar 2007 Er nok dessverre ikke lov til å diskutere den type aktivitet her på forumet. Hva med å kjøpe spillet i stedet? Støtter du samtidig de som har laget det. 7895637[/snapback] Koster det ikke fett for GBA ?
Monkeyboy Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 (endret) En ting som irriterer meg er alle de som spør her på forumet hvordan de kan laste ned spill ulovlig. Det tar ikke lang tid å finne slike ting på nettet selv med litt søking. Skal du absolutt bryte loven, så gjør grovarbeidet selv. Enig med Nevnarion. Kjøp spillet. Istedet for å kjøpe en GBA vil jeg anbefal NDS Lite som også kan spille GBA-spill. edit: maaange skriveleif Endret 8. februar 2007 av Monkeyboy
tobbe667 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 En ting som irriterer meg er alle de som spør her på forumet hvordan de kan laste ned spill ulovlig. Det tar ikke lang tid å finne slike ting på nettet selv med litt søking. Skal du absolutt bryte loven, så gjør grovarbeidet selv. Enig med Nevnarion. Kjøp spillet. Istedet for å kjøpe en GBA vil jeg anbefal NDS Lite som også kan spille GBA-spill. 7896817[/snapback] Vet ikke om ff6 har kommet ut på internett Jeg leter og leter, men finner det ikke. Desverre har jeg ikke råd til å kjøpe ff6 og GBA (NDS Lite), så jeg laster det heller ned.
tobbe667 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Ingen som vet om noen internettsider der man kan download'e Final Fantasy VI advance?
Nevnarion Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Som sagt allerede, det er ikke lov å diskutere dette her, så du kommer ikke til å få noe svar. Vil du virkelig laste ned, så er det ingen sak å finne fram det du vil ha ved litt søking her og der. Men ingen her inne kan hjelpe deg, og hvis du fortsetter å spørre om det så bryter du samtidig forumreglene, og risikerer å få en mod på nakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå