firepile Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Noen som vet om Office 2007 lisensen (ikke OEM) tillater installasjon på to maskiner samtidig (laptop og desktop, ikke samtidig bruk)?
Dimanche Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Hm, 2003 hadde i hvert fall på 3 i samme husstand.
Lukilock Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Den Office 2003, finnes det en slekk "home" greie, slik at du kan innstalere på inntill 3PCer tror jeg.. `?
Jarmo Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Office 2007 Home tillater 3 maskiner hjemme. (Ikke-kommersiell bruk)
dravisher Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Jupp Office 2007 Home and Student tillater installasjon på 3 PC-er, og overføring til ny PC hver 90. dag (må selvsagt avinstallere på en PC da, kun 3 installasjoner samtidig er tillatt). Hvorfor det er en begrensning på hvor ofte man kan overføre lisensen vet jeg ikke, men slik er det
firepile Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Skrevet 7. februar 2007 Den Office 2003, finnes det en slekk "home" greie, slik at du kan innstalere på inntill 3PCer tror jeg.. `? 7894537[/snapback] Rait. Men hva med Pro versjonen?
firepile Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Skrevet 7. februar 2007 Ser ut til å være ok: INSTALLATION AND USE RIGHTS. Before you use the software under a license, you must assign that license to one device. That device is the “licensed device.” A hardware partition or blade is considered to be a separate device. a. Licensed Device. You may install and use one copy of the software on the licensed device. b. Portable Device. You may install another copy on a portable device for use by the single primary user of the licensed device.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå