Armageddon Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Om du fortsatt leter etter spill så må jeg jo anbefale Half Life serien. Du har sikkert spilt det, men om ikke, så er det hvertfall det ultimate FPS spillet du er på leting etter.
snoemann Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Morsomt at jeg glemte Riddick når jeg ramset ett par spill. Riddick er endel mer underholdende enn Quake 4 ja. Det er riktig =) Teite meg
Neppe Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 FEAR er et av de mest krevende spill som er ute nå.. 7889983[/snapback] Lol ? Hvordan i huleste kan du si at FEAR er det mest krevende ? Det er jo langt ifra det. Hvorfor anbefale Quake 4 over Quake 3 (Som jeg mener er et mye mye bedre spill) ?
VgRD Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Takk for alle svar:D Skulle kjøpe meg riddick men det var jo da utsolgt Så jeg endte opp med Gudfaren og Morrowind.
frostbitten Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Jammen, se her. The Chronicles of Riddick for 99,-. Du har spillet i postkassen om 2-3 dager.
VgRD Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Skrevet 8. februar 2007 Ja se der gitt:D da var det jaggu bestilt det og:P men nå må jeg roe ned den spillkjøping:P......... eller nei:D
aboplotok Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Ja se der gitt:Dda var det jaggu bestilt det og:P men nå må jeg roe ned den spillkjøping:P......... eller nei:D 7897045[/snapback] Så klart ikke. Spill skal renne inn til alt på kontoen/lommeboken har rennet ut.
Ghaundan Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Altså, poenget er å bruke opp lønning fortest mulig slik at man ikke tuller det bort på ting andre folk kan forsørge deg med...
Armageddon Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Krever Riddick mye av maskinen? Er det lenge sidenc det kom ut? Et par år?
frostbitten Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Kunne du tatt deg ti sekunder med googling? Minimum System requirements: * Microsoft® Windows® 2000/XP * Intel® Pentium® 4 1.8 GHz or AMD equivalent * 256 MB RAM * 64 MB AGP DirectX® 9-compatible video card (ATI Radeon® 8500 or NVIDIA® GeForce™ 3 and above - except GeForce™ 4 MX) supporting Hardware T&L * DirectX® 9-compatible sound card * 3.2 GB of uncompressed hard disc space (recommend 4.0) * 16x CD-ROM or DVD-ROM drive * Microsoft® compatible mouse and keyboard The developers recommend the following for optimal performance: * AMD(®) Athlon(™) 64 or better * Windows® XP * 1 GB RAM * NVIDIA(®) GeForce(™) 6800 GT or better NVIDIA(®) card Release Date: Dec 8, 2004 Jeg blir nesten nødt til å kjøre gjennom dette en gang til!
Armageddon Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Hvorfor gjøre det selv når en kan få andre til å gjøre det for seg? Neida, takk skal du ha. Godt mulig jeg skaffer meg det om jeg finner det.
RIP Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Scarface: The New Beginning er jo også gøy, samme stil som GTA: Vice City - men mye bedre
Efagimo Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 (endret) kvifor ikkje berre laste ned demoen til Company of Heroes, då finn du fort ut om du kan spille spillet Ellers har du no Farcry som er et veldig bra FPS spill. Endret 10. februar 2007 av Efagimo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå