Gjest Slettet-yXKhlxsjUZ Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Hei! Hvordan åpner jeg asp filer i nettleseren min? Har lagt inn IIS, men lenger kom jeg ikke :S
sample Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Legg filen i C:/www og skriv i nettleseren din localhost/filnavn.asp(x)
ilpostino Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 som sample er inne på: finn ut hvor IIS er konfigurert til å ha asp-filene og legg dem der. Hvis det er gjort lurer jeg på om du får noen feilmelding.
j000rn Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 (endret) Hei! Hvordan åpner jeg asp filer i nettleseren min? Har lagt inn IIS, men lenger kom jeg ikke :S 7880112[/snapback] Skriv: http://dittdomene Over til litt mer seriøst: Hvilken versjon av IIS kjører du? (Operativsystem?) Har du installert og enabled ASP (IIS6 og 7 er dette ikke default)? Har du satt opp host header? Har du kopiert inn filene i riktig mappe (høyreklikke og Explore/Open på web site'n din i IIS)? Virker vanlige html filer? Firewall åpnet? Får du noen feilmeldinger (i IE, eventlog'n, IIS log filene)? Trenger litt mer informasjon enn bare "det virker ikke"....! Nestegang du poster et innlegg spør deg selv om hva du hadde tenkt om du hadde fått spørsmålet "Noe på PC'n min virker ikke hva skal jeg gjøre?"... Endret 25. april 2007 av jorn79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå