Gnimmels Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Ja, som topic sier, hvor er det jeg får tak i sånne socket greier... Føler meg fryktelig n00b som spør... men har sett på auction house, og finner ikke noe der, eller for å si det sånn, jeg vet ikke helt under hvilken kategori jeg skal søke Noen som kan fortelle meg det her, også flame meg masse etterpå?
Pazaak Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Ja, som topic sier, hvor er det jeg får tak i sånne socket greier... Føler meg fryktelig n00b som spør... men har sett på auction house, og finner ikke noe der, eller for å si det sånn, jeg vet ikke helt under hvilken kategori jeg skal søke Noen som kan fortelle meg det her, også flame meg masse etterpå? 7879946[/snapback] Jewelcrafters eller gem vendros (vendors i Inn i thrallmar, Aldor rise(shattarath) som jeg vet om
Tmz Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Eller pvp for å få tak i enda bedre sockets, de kan kjøpes for marks du får ved pvp i outland.
Pazaak Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 JC gems er de beste men de er sinnsykt dyre da =(
Dynejonas Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 En jewelcrafter kan nok lage de beste til deg. http://thottbot.com/?t=Jewelcrafting
Duddelmus Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Jeg kan lage til deg (bare skriv "/2 LF: Jewelcrafter!" så finner du nok av folk som vil lage gems til deg, for å gaine skill.)
Luz Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 vet bare om Honor Hold jeg =) Men de er ikke så bra da at det gjør noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå