Gå til innhold

Hvor kan man finne info om Mayhem?


Soundchaser

Anbefalte innlegg

Jeg har en åpen komunikasjons oppgave som skal være om noe jeg selv er interessert i, og kan en del om.

 

Jeg har bestemt meg for å ta historien og mytene bak Mayhem, og tidlig norsk Black Metal.

Gjøre klart hvem som brennte hvilken kirke, og hvem som drepte hvem, med bandet Mayhem og musikken i fokus.

 

Jeg er relativt godt informert når det gjelder dette emnet, men trenger noen pålitelige kilder til å kontrollere fakta på.

 

Har sett noen sider, men det er mye feil på mange av de

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I don't know if this is embarrassing or just stupid, but the guy in the apartment actually used to claim he was me, when he was out. He actually used "Hi, I'm the Count" as a pick-up line when hitting on girls (?!). I know this because some girls came up to me and told me about it. So if he indeed wore my jacket and walked around in Bergen trying to make people think he was me, it doesn't necessarily mean he tried to give me an alibi. It is rather a testimony to how incredibly pathetic he was - and just how low some human beings can sink to get laid. I may add that I don't think this pick-up line was particularly effective, not least considering that it was very easy for the girls to know that he wasn't "the Count". Bergen is a very small town of only 130.000 (or 250.000 if you include the whole municipality) people and pretty much everybody there and at that time knew how I looked, so what on Earth was he thinking about?! He wasn't even from Bergen (but from Lillehammer in Eastern Norway), and everybody could hear that the moment he opened his mouth.

Hvem snakker han om her? Session-vokalisten Messiah?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...