Pode Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Hey,,, Har en ASUS A3Hf her som ikke starter som den skal. Når jeg slår den på kommer Asus logoen + lyd(programmert av ASUS). dette varer i ca. 2 sekunder. ingen valg om bios eller noe. deretter blir skjermen svart. har fått tips om å resette bios ved å ta ut cmos batteriet, men det finner jeg ikke, verken under noe lokk på undersiden eller under tastaturet. Har prøvd å boote uten HDD. da står det at den ikke finner 1st boot device. /me needs help Dun Johan
Pode Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Skrevet 5. februar 2007 fant cmos batteriet, men da må jeg ta av heeeele dekselet for å komme til... fikk såvidt pirka opp batteriet og putta noe under... håper jeg holder den ene polen unna hvertfall...
pcpcpc Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Hei! Søsteren min hadde akkurat samme problemet med sin Acer. Hun fant ut at batteriet hadde tatt kvelden så hun tok det ut og prøvde å starte med strømkabel i, og det virket helt fint! Prøvd det??
pcpcpc Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 ...ja, jeg har strøm på den 7878248[/snapback] ta ut bateriet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå