tobbe667 Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Jeg ser at Final Fantasy XI kommer ut til Gameboy Advance nå, og vil helst slippe å kjøpe GBA. Noen som vet om sikre netsteder og laste ned GBA-emulator(+spill)?
vestlia Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Ingen? 7877101[/snapback] Tror det kanskje er ulovlig å diskutere sånt her på forumet. Men du kan jo alltids prøve å google.
Ståle Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Final Fantasy XI + Gameboy Advance :nono: Jeg ville heller skaffet meg en PS2 (emulator).
Fspirit Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Final Fantasy XI + Gameboy Advance :nono: Jeg ville heller skaffet meg en PS2 (emulator). 7881124[/snapback] Jeg ville heller spart meg for den uttalelsen (hvis jeg var deg)
Ståle Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Det er faktisk lov å ha en emulator så lenge man eier spillene, mener jeg.
Nevnarion Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 (endret) Ingenting ulovlig i en emulator. Hva forumreglene her sier om diskusjon rundt det, er jeg litt usikker på. Det står jo at man ikke kan diskutere ting som kan oppfordre til ulovlige saker, og en emulator kan jo absolutt brukes til ulovlige ting, men kan brukes lovlig også. Akkurat som et fildelingsprogram. Av GBA emulatorer, så har du nå en som heter No$gba da. Endret 6. februar 2007 av Nevnarion
vestlia Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Sjekk linken her. Man har kommet frem til at emulatorer er ulovelig: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=703344&hl=
Monkeyboy Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 (endret) Ehh sikker på at FF XI skal komme ut på GBA. Har GBA noen online muligheter i det hele tatt? I en annen post spurte du om det var mulig å finne FF VI på nettet, sikker på at det ikke er dette du mener? Edit: Og hvis du vill slippe å kjøpe en GBA for XI, så finnes det på PC, PS2 og Xbox. Endret 6. februar 2007 av Monkeyboy
Unlimited LTD Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Ingen som har sagt at emulatorer er forbudte. Man kan bruke den til å spille ulovlige roms, ja, men det er også mulig å bruke den til å spille egenlagde eller andres spill. Vet ikke om et eneste sted der emulatorer er ulovlige... Desuten er det, for programerere, en utfordring å få til de beste emulatorene. Så det er ikke noe ulovlig. Det er jo egne programmer. Ikke noe fra nintendo.
Tim Pop Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 FF XI kommer ikke på GBA, det er nok VI han mener. Og nei, GBA er ikke online.
Monkeyboy Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 Sjekk linken her. Man har kommet frem til at emulatorer er ulovelig:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=703344&hl= 7882947[/snapback] Det står ikke at emulatorer er ulovlig, men at å laste ned og bruke roms er ulovlig. Det er to forskjellige ting det.
tobbe667 Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Skrevet 6. februar 2007 Jeg mente selvfølgelig Final Fantasy VI / 6 Emulator er fullt lovelig! Noen som har link til sikre steder og laste det ned?
Unlimited LTD Skrevet 6. februar 2007 Skrevet 6. februar 2007 http://www.emulator-zone.com/ Best there is. Der finner du alt, nesten.
tobbe667 Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Skrevet 7. februar 2007 (endret) Edit: Nå har jeg funnet og lasta ned Final Fantasy Tactics/ VI DeiligDeilig <3 Endret 7. februar 2007 av tobbe667
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå