Gå til innhold

Nokia 3310-Del dine erfaringer!


zyrtec

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

min nokia 3310 har jeg aldri hatt noen problemer med.

Mistet den i et basseng en gang mens den var skrudd på, etter at den tørket fungerte den like bra!! Hvis du absolutt skal klage og synes telefonen er så jævli ræva, klarer du vel å fylle klagebrevet med masse negativt fint på egenhånd!

Lenke til kommentar

Er 4 Nokia 3310'er i huset, og alle fungerer strøkent (selv om 3 av de er byttet lysdioder i). Jeg vil påstå at 3310 er (var hvertfall) den beste billigtelefonen.

 

(Dessuten har den gode modifiseringsmuligheter... :grin:)

 

Dette hjelper vel kanskje ikke å ta med i brevet ditt, men jeg tror ikke nokia bryr seg om brevet.

 

Dessuten nekter jeg å tro at 3310 er en særlig problem telefon. Dette må være en av de mest gjennomførte telefonene til Nokia. Kommer fremdeles ny firmware til den. Siste (5.79) kom 11-11-02.

Lenke til kommentar

Min skrur seg av til tider og utider. Batterimåleren er totalt screwed. Dette fører til (tror jeg) at den nekter å lade batteriet, dvs at hvis streken er på 1, så er den å fullt etter 5min lading. Dette fører til maks 3min samtale tid. Selv når jeg byttet batteri så skjedde dette.

 

MEN, den ville fortsatt virke i dagesvis på dette batteriet, men en telefonsamtale nektet den, for en dritt mobil!

 

PS; jeg vil ikke ha noe svar på hva jeg skal gjøre/kunne ha gjort, etter som denne er byttet ut..

Lenke til kommentar

Jeg må faktisk si meg enig med geezuzz. 3310 er en av de mer stabile Nokia telefonene.

 

Selv om jeg faktisk har fått akkurat samme problem som corn. Men jeg har gjort _veldig_ masse rart med 3310'en min (som jeg vant i en konkuranse og har som 2. reserve telefon) så det forundrer meg ikke at den begynner å slite litt etterhvert.

Lenke til kommentar

Hva?! Jeg kjenner 3 andre som har hatt helt like problemer som meg!

Når kjøpte dere telefonene deres? Alle våre er v4.06 eller før... (var i hvert fall, nå er de v5.79)

 

Alle 3 skrur seg av, nekter å lade, og går nesten ikke an å ringe til... Dette kan da ikke være tilfeldig eller?

Lenke til kommentar

3310'en min er snart to år gammel. Har samme batteriproblem som Corn, kan ikke stole på det som står i displayet i det hele tatt og kan ikke prate i mer enn tre minutter. Dessuten virker det som den mister kontakten når jeg prater! De i den andre enden hører meg ikke, mobilen piper tre ganger og så er vi brutt. Det hender også at jeg skriver en melding og sender den på vanlig måte, men den kommer fram blank til mottageren.

 

Nokia MÅ blit kvitt disse feilene snart!! Kvalitet framfor kvantitet, nokia!! Ellers mister dere mange kunder...

 

[ Denne Melding var redigert av: M-lady på 2002-12-03 09:30 ]

Lenke til kommentar

jeg har selv 3310,den skrur seg av hele tiden når jeg ringer å standbytiden er elendig!har hatt den i ca ett år nå, men skal bytte snart for jeg synes det er en møkkatelefon! ca. 5 venner som har den har samme problemene i varierende grad, noen har problem med lading, andre med ringing eller sending av sms. kjenner kun en person som har en 3310 som funker helt fint...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...