Gå til innhold

bærbar pc til maks 15000


Anbefalte innlegg

trenger ny bærbar og den må ha 2 gb ram, jo mindre jo bedre og den burde ha grei batteritid og ha lite med støy, utseende teller også litt.

 

er d noen med noen gode ideer til hvilken jeg burde kjøpe?

 

hadde vært kjempefint om noen hadde tatt seg tid til å svare for har rett å slett ikke peiling på hvilken jeg burde kjøpe :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
trenger ny bærbar og den må ha 2 gb ram, jo mindre jo bedre og den burde ha grei batteritid og ha lite med støy, utseende teller også litt.

 

er d noen med noen gode ideer til hvilken jeg burde kjøpe?

 

hadde vært kjempefint om noen hadde tatt seg tid til å svare for har rett å slett ikke peiling på hvilken jeg burde kjøpe :p

7873406[/snapback]

 

Med slike krav :cool: så vil jeg anbefale en MacBook til deg, og med 2 GB med RAM koster den i overkant av 15K

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...1ti8dCiu/2.?p=0

Tror den har alt du ser etter :thumbup:

 

Om du ikke liker Mac OS X, så installerer du bare XP eller linux, og fortsetter som om du aldri har hatt, eller hørt om MAC :ph34r:

Lenke til kommentar
takk for raskt svar men kan man installere vista og microsoft office 07 på den og?

7873773[/snapback]

 

 

Tar jeg ikke for mye feil, så kan du det.

Jeg er altså ikke Mac bruker, men en PC/Win bruker som vurderer å gå over til Mac.

 

Du får maskinen installert med Mac OS X, så kan du sjøl installere, ja helt sikkert Vista, og da funker også Office 07 på den.

Det eneste du behøver å gjøre, er å bestemme deg for hvilket operativ system du skal bruke ved oppstart. Altså, det nytter ikke å svitsje mellom systemene, men du må ta en restart for å bytte om.

 

Maskinene er nydelig å se på, og lette, og tror det er det riktige for deg. Om Vista/XP fylles med virus, så er det bare å hoppe ut, og fortsette med det andre systemet som om ingenting har hendt, og det skal ganske mye til før den rammes av virus.

 

Foreløbig er ikke Mac så utbredt at det lages uhumskheter for dem, sjøl om også det forekommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...