Gå til innhold

Mine WoW filmer, si hva du syns!


Anbefalte innlegg

Si hva du syns om WoW filmene mine :D

 

Orranis Guild Commercial (WoW) ( Ny )

Orranis in SM (WoW) ( Ny )

RFC (WoW)(Mini Version) ( Gammel )

RFC (WoW) ( Gammel )

SFK (WoW) ( Gammel )

WC (WoW) ( Gammel )

 

Jeg har lagd alle helt selv

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
ikke helt selv da, jeg har IKKE styrt alle karakterene :p

 

 

EDIT: filmene står nå i rekkefølge, fra nyest til mest gammel.

EDIT 2: har lagt ut alle filmene inn på YouTube untatt SFK, den må jeg få slik at den tar mindre plass.

Endret av mastergamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry borry, jeg så SMfilmen din, og den var ganske så kjedelig for å være ærlig.

For det første bør du få deg et ordentlig redigeringsprogram.

For det andre bør du fikse annen musikk (Sikkert mange som er uenige).

For det tredje bør du ikke lage film om SM. (Brenner meg sikkert her siden jeg laga film om MC. :/ )

Jeg liker heller ikke så godt filmer som er laget for å underholde som har med hele User Interfacen. Om du skal ha med User Interface må jo innholdet i filmen sentrere seg mer om hvilke knapper du trykker og når.

Det er kanskje bare meg ...

 

Og hva skjer med at du ikke har revenge eller shield block på action bar? Den hellige treenigheten er jo liksom Sunder Armor, Revenge og Taunt.

 

Men, om du er fornøyd, så er vel alt bra. Men du må dessverre regne med slike tilbakemeldinger på et offentlig forum. No offence.

 

Jeg må understreke at dette bare er min mening.

Lenke til kommentar

Jeg så 'Orranis Guild Commercial (WoW)' og hvis det er en reklame for en guild/din guild burde du vel bare filme din guild i instancer. (Hinter til da dere er alliance i ZG men horde i AQ - Sikkert bare jeg som ikke skjønner tingen her)

 

Uansett, blir veldig kjedelig å se "enda en sånn film" som er lagd utallige ganger fra før, ellers greit. :)

 

EDIT: skriveleif -_-

Endret av TheoB
Lenke til kommentar

Vil nå si det er helt på grensen å kalle det en selvprodusert film når ens innsats er å legge på tekst 3 til 4 ganger.

 

Ellers var jo filmene fryktelig kjedelige. Jeg mener, jeg kan også starte fraps mens jeg går i instance, men jeg tviler på at folk er hypp på å se på det. Men det er jo bare slik jeg ser det.

Lenke til kommentar
Sorry borry, jeg så SMfilmen din, og den var ganske så kjedelig for å være ærlig.

For det første bør du få deg et ordentlig redigeringsprogram.

For det andre bør du fikse annen musikk (Sikkert mange som er uenige).

For det tredje bør du ikke lage film om SM. (Brenner meg sikkert her siden jeg laga film om MC. :/ )

Jeg liker heller ikke så godt filmer som er laget for å underholde som har med hele User Interfacen. Om du skal ha med User Interface må jo innholdet i filmen sentrere seg mer om hvilke knapper du trykker og når.

Det er kanskje bare meg ...

 

Og hva skjer med at du ikke har revenge eller shield block på action bar? Den hellige treenigheten er jo liksom Sunder Armor, Revenge og Taunt.

 

Men, om du er fornøyd, så er vel alt bra. Men du må dessverre regne med slike tilbakemeldinger på et offentlig forum. No offence.

 

Jeg må understreke at dette bare er min mening.

7873568[/snapback]

 

hvilket anbefaler du? (helst gratis versjon, ikke trial) har lite penger atm)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...