Gå til innhold

Problem med filoverføring til sansa c250


Anbefalte innlegg

Etter at jeg har fylt opp min Sansa c250 (2GB) med drøye 600 MB med musikk, klikker det for spilleren, hver gang jeg prøver å dra over en ny fil, får jeg feilmeldingen: "cannot copy *sangtittel*: the directory or file cannot be created". Dersom jeg f.eks. sletter en sang på spilleren, går det an å legge inn den samme sangen igjen, men ingen andre sanger.

 

Dette er ikke pga. problemer med USB-ledningen, og jeg har dratt over på samme måte hele tiden. I tillegg har jeg reformatert spilleren og oppdatert firmware til nyeste versjon (en annen ting; jeg fikk ikke oppdatert firmware før jeg hadde tømt spilleren igjen, rare tilstander :no: ) Jeg fikk kopiert inn flere filer i en undermappe på spilleren (System > Data), men disse kommer ikke opp på musikkspilleren, jeg har bare tilgang til dem gjennom en data.

 

Det virker rett og slett som om spilleren tror den ikke kan ta mer enn 600 MB musikk. :thumbdown:

 

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

I MSC (drag and drop, ekstern disk) mode så skal musikk stappes i den skjulte MUSIC mappa.... Hvis det er plass på spilleren er det ikke noen grunn til at det ikke skal virke. Bruker du MTP mode og win media player eller noe kan du ha det så godt :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...