pkaypkay Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Hei, jeg kjøpte meg 8800 GTS for en uke tilbake. Jeg har lagt merke til noen jeg synes er litt rart for et så kraftig kort som det skal være å det er faktisk at den har litt fps dropp i cs 1.6 når det blir flere personer. Hva kan grunnen til dette være? Speccs: CPU: AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz Socket 939 RAM: Kingston hyperX 2gb Mainboard: Asus SLI A8M deluxe Strømforyning: 500w
4mbition Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Hei, jeg kjøpte meg 8800 GTS for en uke tilbake. Jeg har lagt merke til noen jeg synes er litt rart for et så kraftig kort som det skal være å det er faktisk at den har litt fps dropp i cs 1.6 når det blir flere personer. Hva kan grunnen til dette være? Speccs: CPU: AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz Socket 939 RAM: Kingston hyperX 2gb Mainboard: Asus SLI A8M deluxe Strømforyning: 500w 7870710[/snapback] Hva er temperaturen på CPU og skjermkort? Hvilken HD bruker du?
pkaypkay Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Skrevet 5. februar 2007 Har ikke noe sted jeg måler CPU og skjerkort på, men har god kjøling på de. Forresten hva er HD?
Sutekh Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Hva er "litt" FPS-dropp? Og for øvrig så vil jeg tro CPUen din er en flaskehals i det tilfellet, ikke skjermkortet.
Bluum Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Hvis du har 1GB RAM er nok ikke det problemet. Men hva mener du med "når det blir flere personer"? Skjer det akkurat i det en annen person logger seg på serveren din? Det er nok CPU eller muligens RAM (512MB) som er skylden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå