Gå til innhold

EF81 programmer/ spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan jeg får nye programmer/spill til min EF81 gratis?

Har prøvd på www.getjar.com , men får ikke noen til å fungere. Er det noe spesielt jeg må gjøre for å få de til å virke med BenqSiemens?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en BenQ-Siemens EL71.. Der fungerer alle spill og prgrammet fint.. Når jeg laster ned programmer og slikt fra GetJar, og skal velge "Plattform", så velger jeg JAVA, og Motorola 240x320.

Skrevet

Får det fortsatt ikke til å virke.

Bruker usb datakabel og legger filene inn i mappa programmer på telefonminne.

Når jeg så går innpå programmer finner jeg ingenting. For å finne filene må jeg søke etter dem og da får jeg ikke åpnet dem. Har også prøvd å skrue av mobilen, men heller ikke dette virker.

Skrevet

Aha.. Jeg sender programmer og spill over bluetooth fra PC'en.. Da fungerer det helt fint. (På min mobil altså..) Vet ikke om du har en bluetoot-dongle/pinne til pc'en din, men du kan nå prøve hvis du har en liggende :)

Skrevet (endret)

Prøvde nå med bluetooth, men med samme problem. Kommer opp at telefonen ikke finner noen programmer som kan åpne filen. Andre forslag?

Endret av Gunnarnord
Skrevet

Hmm.. Merkelig.. Har du minnekortleser?.. Er verdt å prøve liksom.. Men fungerer ikke det, så er det nok en liten feil i telefonen.. Kan jo oppgradere firware'en på telefonen selv hvis du gidder.. :p hehe da vil jeg tro problemet forsvinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...