Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trådløs ping i Vista

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Jeg har kjørt XP en god stund nå, og bestemte meg for å gå over til Vista.

I XP hadde jeg et problem med pingspikes i spill når jeg kjørte trådløst nettverk.

Jeg løste da problemet med å følge råd fra forumet her, noe med windows zero config, husker ikke nøyaktig.

Nå har jeg da altså samme problemet i Vista. Noen som har noen gode råd på lager? :)

Mvh.

Chris

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruk kabel :p tror ikke det er så mange som har fått testa skikkelig vista og kan alt om det enda, men kan du ikke sende en mail til microsoft så får du nokk svar :)

Skrevet

Grunnen til at du får pingspikes er at du har et prog fra produsenten som finner nett samtidig som windows wireless cofiguration zone (husker ikke akkurat hva det heter) gjør det.

• 1 måned senere...
Skrevet

Det er det som er greia, jeg har ikke et program fra produsenten installert.. og spiker som bare søren.. Lagger ut av Dota.. det suger :(

Skrevet

Har det samme problemet i xp. Har utmerket signalstyrke men pingen er ustabil i spill, og aktiviteten på status for trådløst nettverkskobling blir helt grå i et sekund eller to med jevne mellomrom. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...