KakeTryne Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 (endret) Hei! Klanen har nettopp fått War server. På War serveren er de ikke timelimit , de er ikke friendlyfire og du kan specce de som ikke er på ditt lag. Hva skal jeg skrive i consoll for å fikse dette? [ noob ] MVH. Markus :!: Endret 3. februar 2007 av Patience
Benris Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Hvilken klan har du jeg vil gjerne joine en norsk klan som er aktiv =)
KakeTryne Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 Hvor lenge har du spillt? Kan du de vanlige mappa+navne på plassene? Har du vt? Kan du med mIRC?
SKAÐI Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Greit nok at jeg ikke er en kløpper på dette selv, men jeg google er min ven Linky
Patience Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 *** Tillater meg å minne trådstarter om å lese retningslinjene til neste gang. Det er svært viktig, ikke minst for vedkommede selv - så vel som de som skal lese hans/hennes poster. Jeg har tatt meg den frihet å rette opp de feilene som er gjort. Men til neste gang er det ønskelig at trådstarter har satt seg inn i reglene, og gjør dette selv. Velkommen til forumet skal du være. Og beklager en noe tøff start. Jeg er sikker på at du kommer til å trives *** Følgende er blitt rettet opp: Dårlig emnefelt.
Benris Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Hvor lenge har du spillt?Kan du de vanlige mappa+navne på plassene? Har du vt? Kan du med mIRC? 7864503[/snapback] Øhm..nei... er vt ventrilo? Jeg har spilt ca et halvt år?
SKAÐI Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Btw 2 sommre ja ja Nekter å lære meg det, av prinsipper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå