Gå til innhold

Spørsmål om auction house.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på deg! :)

Eg lurer litt på dette med auction house:

Er alle ah-byane på spelet kopla saman i ein database, eller er det alle horde- /alliancebyane som er kopla saman?

Når eg får ein grøn drop som eg ikkje kan/har interesse for å bruke, søker eg i ein AH i f. eks Orgrimmar. Viss droppen eg får heiter "Rutual cape of the owl", søkar eg på det. Finn eg ingen (som eg som oftast ikkje gjer), søker eg på "Ritual cape of the".

Er det lite aktivitet i AH, eller er det berre meg?

PS: Eg speler på Aggramar, det er ein full server.

Forresten, eg har fått dette: [Pattern: Hillman's Leather Vest]

Korleis kan eg lære meg dette når eg har nok lvl i Leatherworking? Høgreklikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

orgrimmar/undercity/thunderbluff er ikke linket med sw/if/darna. det er et eget ah i booty bay/gadgetzan som er linket, der kan horde og alliance legge ut.

2: bare å høyre klikke:)

Skrevet

Alle AH i Alliance byer er linka sammen.

Alle AH i Horde byer er linka sammen.

Så har du Contested AH, som er i Booty bay feks. Der er Både Alliance og Horde ;)

Skrevet

Så har du Contested AH, som er i Booty bay feks. Der er Både Alliance og Horde ;)

7862598[/snapback]

Contested AH ?? Betyr det at alliance og horde kan trade på tvers i Booty Bay ??

Skrevet

7862598[/snapback]

Contested AH ?? Betyr det at alliance og horde kan trade på tvers i Booty Bay ??

7889238[/snapback]

I Booty Bay, Gadgetztan og i Ratchet, de er linket sammen, og er såkalte Neutral AH. Der kan Alliance og Horde trade med hverandre.

Skrevet

7862598[/snapback]

7889238[/snapback]

I Booty Bay, Gadgetztan og i Ratchet, de er linket sammen, og er såkalte Neutral AH. Der kan Alliance og Horde trade med hverandre.

7889287[/snapback]

Akkurat....så dette er egentlig et smutthull for å overføre midler mellom fraksjonene dette da ??

Skrevet (endret)
Akkurat....så dette er egentlig et smutthull for å overføre midler mellom fraksjonene dette da ??

7889412[/snapback]

Siden fee på neutral AH kommer på fæle 25% av kjøpesummen funker det dårlig til å overføre penger. Items derimot funker perfekt, bare husk på å ta med en venn som kjøper på andre siden, kjapt som faen.

Er en fordel med voicecom for å få fortgang og timing i det hele så du slipper at en random stikker av med epic-en din for 1 copper. ;)

Endret av eMPea
Skrevet

7889412[/snapback]

Siden fee på neutral AH kommer på fæle 25% av kjøpesummen funker det dårlig til å overføre penger. Items derimot funker perfekt, bare husk på å ta med en venn som kjøper på andre siden, kjapt som faen.

Er en fordel med voicecom for å få fortgang og timing i det hele så du slipper at en random stikker av med epic-en din for 1 copper. ;)

7889439[/snapback]

Aaah....tenkte det måtte være en hake...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...