Gjest medlem-105082 Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 (endret) Skulle spille som vanlig idag, helt til jeg oppdaget at jeg hadde 12 fps i menyen! Hvordan er det mulig? Igår var hadde jeg 99 fps.. Men verre ble det. I menyen så hang lyden etter. Så jeg skulle prøve å spille på en server. Grafikken så ut som Doom 3D! Jeg tenkte hva i h*****?! Fps lå da på 8! Alt hakket også. Alt var jo fint igår, og jeg skjønner ikke en dritt hva som har skjedd? Har dere peiling? Dette er jo latterlig. Endret 3. februar 2007 av medlem-105082
cuadro Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Hmm, tuklet opp software istedenfor OpenGL eller?
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Hmm, tuklet opp software istedenfor OpenGL eller? 7862680[/snapback] Ok, jeg skylder deg mye! Men jeg kan love deg jeg ikke har satt den på software. Den har alltid stått på openGL. Kan godt være hvis jeg var der inne at jeg var borti ved ett uhell uten at jeg var klar over det, men jeg har ikke fikset på det bevist. Tusen takk. You'r the man
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå