TeggY Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 (endret) Altså.. La oss ta et hypotetisk spørsmål her. Hvis jeg tilfeldigvis skulle ha "kjøpt" sesong en av scrubs på internett, og brent det over på en dvd.. Hvorfor funker det ikke på dvd-spilleren? Er det noe ekstragreier jeg må laste ned å legge ved filene for at de skal kunne kjøre? La denne i programvare fordi jeg tenkte at jeg kanskje må legge til et program eller en fil eller noe, så hvis den er feilpostet, så unnskyld meg. Endret 3. februar 2007 av TeggY
Asstroll Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Altså.. La oss ta et hypotetisk spørsmål her. Hvis jeg tilfeldigvis skulle ha "kjøpt" sesong en av scrubs på internett, og brent det over på en dvd.. Hvorfor funker det ikke på dvd-spilleren? Er det noe ekstragreier jeg må laste ned å legge ved filene for at de skal kunne kjøre? La denne i programvare fordi jeg tenkte at jeg kanskje må legge til et program eller en fil eller noe, så hvis den er feilpostet, så unnskyld meg. 7861329[/snapback] Skal bare trenge å brenne det ut...Jeg bruker nero på slike "tilfeldige" ting
TeggY Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 (endret) Får bare disc error når jeg spiller de av på dvd-en.. Funker dog på vlc mediaplayer.. Kan det ha noe med hvilket program jeg bruker for å brenne? Endret 3. februar 2007 av TeggY
Asstroll Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Får bare disc error når jeg spiller de av på dvd-en.. Funker dog på vlc mediaplayer.. Kan det ha noe med hvilket program jeg bruker for å brenne? 7861457[/snapback] Det kan hende, hvordan dvd spiller har du? Ta å prøv med Nero vis du "tilfedigvis" har det
TeggY Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 Har ikke nero, me kan jo sikkert få "kjøpt" det.. Tror ikke det er dvd-spilleren som det er feil med, men kanskje heller hvilket format episodene er i? De er .avi, hvis det skulle ha noe å si..
Asstroll Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Har ikke nero, me kan jo sikkert få "kjøpt" det.. Tror ikke det er dvd-spilleren som det er feil med, men kanskje heller hvilket format episodene er i? De er .avi, hvis det skulle ha noe å si.. 7861527[/snapback] Det skal funke med .avi
Matsemann Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 DVD-spillere flest takler ikke .AVI, og du må da konvertere det over til et annet format. Merk at en .AVI fil på rundt 800mb vil ende på en 3,5GB. Samtidig sliter enkelte DVD-spillere med å lese av "billig"-DVDer. Jeg måtte kjøpe DVD-er til 5kr stykket istedet for de 2kr-greiene for at DVD-spillern skulle kunne lese dem. Vel, for å konvertere .AVI over til DVD kan du bruke WinAvi, du må bare kjøpe programmet for å fjerne de irriterende greiene i midten (Buy WinAvi for 29$ to get rid of this...). I assume this is for private home videos only?
TeggY Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 Jada, såklart. Men må jeg kjøpe programmet for å konvertere, eller funker det selv med de irriterende greiene? Så, hvis en sesong av scrubs er 4 gb i .avi fil, så vil de ta opp myyyyye mer plass som dvd?
Asstroll Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Du kan jo koble pcn til dvd spillern da...Det jeg gjør når jeg skal se på filmer jeg har "kjøpt" på nett
TeggY Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 Ja, men tingen er at jeg har så liten Harddisk på pc-en, så tenkte jeg kunne brenne over på dvd for å få litt plass til mer.. Kan vel alltids bare kjøpe meg en ekstern harddisk å legge alt på den..
Matsemann Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 (endret) Jeg ville anbefalt å legge det på flere dvd-skiver ihvertfall, om du ikke vil ha elendig kvalitet. Ang. det med WinAvi så virker det, men jeg lover deg, det er plagsomt med en tekst i midten http://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=U...=1&q=avi+to+dvd etter et søk på avi to dvd, kan hende du finner noe bedre der. Jeg fikk selv fjernet WinAvi teksten, men nå husker jeg ikke hvordan jeg gjorde det, og jeg mener å huske at jeg gjorde det ikke-lovlig. Men jeg har ikke programmet lenger, sjå... Endret 3. februar 2007 av Matsemann
TeggY Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 Takker for all hjelp, jeg har nå fått tak i ett sånn konverteringsprogram, og alt ser ut til å funke helt flott. Takk
TeggY Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Skrevet 4. februar 2007 Brukte noe jeg fant på download.com, nemlig easy [sett inn format her] to dvd. Funket flotters.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå