Silk Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 (endret) Jeg har sneak skill i lvl 93 men er ikke høyere enn journeyman. Forstår ikke hvordan man går fra apprentice - journeyman, er det noe spesielt man må gjøre? Dette står på en FAQ på www.gamespot.com Rank Level ------- ---------- 0 - 24 Novice 25 - 49 Apprentice 50 - 74 Journeyman 75 - 99 Expert 100 Master jeg ligger på over 50 i alle major skills, men er bare apperntice. Hva må man gjøre? Endret 3. februar 2007 av Silk
Rescue me Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Hvis du har noen items som booster skillsene så går blir du ikke i ny rank (kom ikke på bedre ord) i skillen.
zeltex Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Jeg forsto det, men jeg har satt meg litt inn i det da. Kan jo prøve å gi et eksempel. Du får en av noen du tar quest for en rustning. Dette gir litt sneak skill, og må regnes vekk fra skill, for bkir bare liggende som ekstra. Så har du har mye utstyr med sånne bonuser vil du få mye høyre level.
Rescue me Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Jeg kan prøve meg på nytt og nå skal jeg forklare det litt bedre. La oss si at du har 43 i sneak uten noe utstyr. Du har noen boots som gir 30 i sneak og en amulett som gir 20 i sneak og da blir din sneak skill 93, men du er ikke en expert likevell siden du bare har 43 i sneak uten noen items som booster skillen og du er da bare Appertince.
Kahuna Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Hvilken farge står tallet 93 med? Hvis den er grønn har du en midlertidig (magisk?) effekt som gir økt skill. Hvis den er svart så er det din "naturlige" skill, altså den som avgjør om du er apprentice osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå