imfrommanndame Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Hei! Har et lite spørsmål: Hvorfor er Getac-laptopene så inni hampen dyre?!
ventle Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 (endret) fordi de er bygd for å tåle røffe forhold (støv, vann, støt). På samme måte som Panasonic Toughbook, om du har hørt om de. Endret 2. februar 2007 av ventle
imfrommanndame Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 Har hørt om dem, ja. Er Getec vanntette?
ventle Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 tette, nei. de er sprutbeskyttet, dvs de tåler (moderat) regnvær og å bli skvettet vann på. Om de skulle vært laget vanntette hadde de også blitt lufttette, noe som ville blitt ett problem i forhold til kjøling.
imfrommanndame Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 Mnja.. Der sa du noe. Tror jeg skal fusjonere et selskap som produserer laptoper med Geox, lage helt vanntette laptoper, og tjene flesk!
ventle Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 såvidt jeg vet er de dyreste Toughbookene vanntette, i disse er det brukt de svakeste lavvoltsprosessorene og mest effektgjerrige komponentene, noe som gir særdeles laber ytelse men samtidig så lav varmeutvikling at de har null behov for aktiv kjøling. Disse koster da, nettopp, flesk...
Eirikii Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Skulle vært mulig å få tillsvarende til X1'en min vanntett Ligge i vannet og surfe får en ny dimensjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå