Gå til innhold

WLAN og priser på nettsurfing


Anbefalte innlegg

Jeg har drevet og surfet endel på internett i det siste etter at jeg kjøpte meg en Nokia N93. Kanonmobil! :D

Men regninga jeg fikk fra Chess viste at dette fremdeles kostet penger, selv om jeg BARE er på nettet via Wlan -tilkoblinger rundt omkring. Trodde dette var gratis, jeg. Har jeg misforstått!!! :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Vil legge til at du kan ringe nærmest gratis til fasttelfoner i store deler av europa (deriblandt Norge) hos Voipdiscount.com og voipbuster.com etc.

Du må fylle på 10 Euro på kontoen og så får du ringe gratis i 120 dager og du kan bruke de 10 Euroene på å ringe til mobiler eller sende sms. Etter de 120 dagene er det bare å fylle på 10 Euro til.

Er en maks grense på 5 timer i uka pr IP adresse dog men da ringer man mye:)

 

Jeg bruker Voipdiscount som utgående linje på mitt IP-telefon adapter og har fått et lokalt nummer hos TeleVoiP for 50kr og ingen månedsavgift. Trykker på # på telefonen for å skifte linje:)

 

Du kan selvfølgelig også bruke Voipdiscount på andre ting som støtter SIP (Symbian mobiler, klienter til pocket pc og windows mobile smartphones etc. og på PC'en.)

Endret av AeroX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...