Gissan Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Hei! Noen som har forslag til nytt domene? Har registrert gratis Wordpress-blogg på norblogg.net (http://bert.norblogg.net/), men vil gjerne ha et annet domene. Noen forslag? Hvor skal jeg kjøpe domenet? Kan ikke være .no, pga. organisjasjons-registrering-greier (you know).. Takk på forhånd.
Gissan Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 (endret) bert.net da?eller tissedammens.net ? 7855906[/snapback] Haha! Tissdammens.net er konge! Bert.net er av en eller annen merkelig grunn tatt. EDIT: Hva skal jeg velge her? Eller skal jeg bestille domenet fra en annen side? Endret 2. februar 2007 av tissedam
Gissan Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 Domeneshop.no er vel greit å bestille ifra? 7855961[/snapback] Så greit ut. 95 kroner er jo ingenting!
Gissan Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 (endret) +mnd's avgift for webhotell sikkert? 7856005[/snapback] Nei, det går på norblogg det. EDIT: Flere forslag til domenenavn? Smart å være helt sikker før jeg bestiller. Trenger ikke inneholde Bert eller Tissedam, bare det er noe uorginalt og morsomt. Samtidig som det er lett gjenkjennelig. Endret 2. februar 2007 av tissedam
Matsemann Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Bare et tips: Om du skal kjøpe domenenavn og ha bloggen din på en annen side, hvorfor ikke få med webhotel? Da kan du gjøre alt, egentlig. Laste opp hva du vil (vel, innenfor norges lover), installere hva du vil av blogg-systemer og konfigurere dem akkurat som du vil. Og dessuten er mange tjenester (men vet ikke om norblogg er) imot at du legger et domene over adressen deres. Men tissedammens.net står i stil til deg
vargaz Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 synes tissedammens.net var et jævli bra navn.. vet av en som har tannkremtu.be ... slike er jo også litt morsomme..
Gissan Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Skrevet 5. februar 2007 synes tissedammens.net var et jævli bra navn.. vet av en som har tannkremtu.be ... slike er jo også litt morsomme.. 7875163[/snapback] Kommer du på flere sånne morsomme, som ikke har noe med tissedam å gjøre?
Fruktkake Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 synes tissedammens.net var et jævli bra navn.. vet av en som har tannkremtu.be ... slike er jo også litt morsomme.. 7875163[/snapback] Vel, tannkremtu.be er ledig.
Gissan Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Skrevet 7. februar 2007 synes tissedammens.net var et jævli bra navn.. vet av en som har tannkremtu.be ... slike er jo også litt morsomme.. 7875163[/snapback] Vel, tannkremtu.be er ledig. 7892281[/snapback] Hvor kjøper jeg .be da? Ikke på domeneshop.no, ihvertfall.
christersam Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 synes tissedammens.net var et jævli bra navn.. vet av en som har tannkremtu.be ... slike er jo også litt morsomme.. 7875163[/snapback] Vel, tannkremtu.be er ledig. 7892281[/snapback] Hvor kjøper jeg .be da? Ikke på domeneshop.no, ihvertfall. 7892751[/snapback] .be er ikke like billig og lett å registrere som andre domener. tisse.com ? tisseblogg.com ? kan anbefale Proisp.no hvor du kunne bestilt dns kontroll og pekt domenet ditt til der du har webhotell?
Fruktkake Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 synes tissedammens.net var et jævli bra navn.. vet av en som har tannkremtu.be ... slike er jo også litt morsomme.. 7875163[/snapback] Vel, tannkremtu.be er ledig. 7892281[/snapback] Hvor kjøper jeg .be da? Ikke på domeneshop.no, ihvertfall. 7892751[/snapback] .be er ikke like billig og lett å registrere som andre domener. tisse.com ? tisseblogg.com ? kan anbefale Proisp.no hvor du kunne bestilt dns kontroll og pekt domenet ditt til der du har webhotell? 7913773[/snapback] One.com har da gratis registrering, men så får du et 1. stjerners webhotell og.
christersam Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 synes tissedammens.net var et jævli bra navn.. vet av en som har tannkremtu.be ... slike er jo også litt morsomme.. 7875163[/snapback] Vel, tannkremtu.be er ledig. 7892281[/snapback] Hvor kjøper jeg .be da? Ikke på domeneshop.no, ihvertfall. 7892751[/snapback] .be er ikke like billig og lett å registrere som andre domener. tisse.com ? tisseblogg.com ? kan anbefale Proisp.no hvor du kunne bestilt dns kontroll og pekt domenet ditt til der du har webhotell? 7913773[/snapback] One.com har da gratis registrering, men så får du et 1. stjerners webhotell og. 7914772[/snapback] ja, å hvem ønsker vel et sånn hotell?
Matsemann Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Vært så snill og ikke quote hundre poster, men kun den som trengs... Og vær så snill og begrunn utsagnene også. Jeg har ingen ting imot one.com, de er billige, god support og raske servere. Eller er det kun fordommer ute og går?
christersam Skrevet 11. februar 2007 Skrevet 11. februar 2007 Vært så snill og ikke quote hundre poster, men kun den som trengs...Og vær så snill og begrunn utsagnene også. Jeg har ingen ting imot one.com, de er billige, god support og raske servere. Eller er det kun fordommer ute og går? 7915742[/snapback] vel, er mye fordommer mot dem ja. bare ta å søke litt på webhotell erfaringer det på google så ser du fort at det dukker opp mye tull med dem. har f.eks sett dem sier dem har norsk support og dem lover å svare på samme språk, men kundene får alltid svar på dansk.... du finner sikkert mange flere hvis du søker litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå