Gunn@r Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Hvordan (eller er dette mulig i det hele tatt?!) ta PrintScreen av oppstarten (POST?) av PCen?! Har sett at folk har publisert bilder av oppstarten, men vet ikke noen annen måte å ta bilde på av den utenom med et fysisk kamera! Og hvordan er det mulig å ta PrintScreen og allikevel få med musa i bildet. Viss man bruker "PrintScreen"-knappen på tastaturet, så får man ikke med musa/markøren. Men igjen så har jeg sett dette på bilder som er blitt publisert, og igjen så er jo dette mulig med et kamera! Noen som er eksperter på PrintScreen?
Blacki Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Et søk gav en del snacks du kan skum-lese igjenom. http://www.google.no/search?hl=no&client=f...=cr%3DcountryNO
Gunn@r Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 (endret) Et søk gav en del snacks du kan skum-lese igjenom.http://www.google.no/search?hl=no&client=f...=cr%3DcountryNO 7855223[/snapback] Har brukt et program for å få musa/markøren med på bildet ja...men hvordan ta en PrintScreen under oppstarten av PCen?! Så ingen programmer som hadde den funskjonen! Ellers takk for svar Endret 2. februar 2007 av nilsrune
Blacki Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Om man søker på dette, så virker det som ikke være mulig uten avanserte løsniger
Hårek Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Det enkleste er å bruke kamera. Det mer avanserte er en framegrabber, som er et spesiellt PCI kort med tilkobling for skjerm inn og ut. Det vil digitalisere videosignalet.
Gunn@r Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 Takk for alle svar Tror jeg slår meg til ro med "PrintScreen"-knappen på tastaturet og ett og annet program for å få musa/markøren med på bildet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå