vyrez Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Hei. jeg lurer på om det å bruke addons er mye til hjelp, og i så fall kunne jeg tenkt meg å bruke det:) er lvl33Warrior, som har professions "mining" og "blacksmithing". er ikke intrisert i noe som kommer fra slike "lugubre" nettsider... kun særiøse sider og som andre folk bruker med stor suksse(gjerne andre warrior, som bruker div addons og som syns det hjelper:) mvh vyrez ingame: vyrezx @ killrogg
xanth0s Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Curse-gaming bruker jeg. En helt grei side med masse addons
Bear^ Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 WoW Interface World of War UI Homepage 2 meget store og respektable interface sider til WoW. Har brukt dem selv og stoler fult på dem. Kan anbefale Metamap om du er collector. Link. Den holder orden på hvor du har funnet resourcen (Herb, mineral, chest etc) og markerer det i karte.
Acurus Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 (endret) Last ned den her der kan du legge til forskjellige ting sånn at når du foreksempel skriver hvordan blir det hvilke Endret 2. februar 2007 av kule-ku
Whalecore Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 WoW InterfaceWorld of War UI Homepage 2 meget store og respektable interface sider til WoW. Har brukt dem selv og stoler fult på dem. Kan anbefale Metamap om du er collector. Link. Den holder orden på hvor du har funnet resourcen (Herb, mineral, chest etc) og markerer det i karte. 7855170[/snapback] Får ikke gather tingen til å virke jeg. Har alle metamap addonene, men når jeg prøver å enable "Track herbs/minerals" så går den automatisk på off igjen med en gang. Ganske kjipt siden det var hovedgrunnen til at jeg skaffet meg metamap.
Darkshade Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Bruk Gatherer beta den fungerer fint hos meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå