H2H Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 (endret) Heisann! Sitter på en Dell Bærbar av typen M1710! Prøver å spille Oblivion Men etter at jeg la in Vista sliter jeg med at menyene er blitt rosa og en del grafikk inne i spillet mangler! Noen som har opplevd noe lignene? Endret 2. februar 2007 av H2H
Neddo Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Veot ikkje noke om det men sjekk at du har installer den nyaste patchen til spelet og du har den nyaste drivaren til skjermkort ditt installert.
Wlffrsether Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Oppgraderte du en allerede installert versjon av XP, eller installerte du Vista fra start og deretter Oblivion?
H2H Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 (endret) Oppgraderte du en allerede installert versjon av XP, eller installerte du Vista fra start og deretter Oblivion? 7856681[/snapback] Formaterte og la in vista... så jeg måtte installere oblivion på ny ja Lasta ned patch 1.1 fra www.elderscrolls.com med det hjalp lite nyeste driver til min maskin har jeg også... btw også den eneste som er lansert hittil... kanksje den er bugget... Endret 2. februar 2007 av H2H
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå