Gå til innhold

Er blått gear alltid å foretrekke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går (meget) sakte, men dog fremover med min kjære Mage - er for øyeblikket på lvl50. I løpet av tiden jeg har spilt har jeg knertet zillioner av ymse beist, og noen ganger (4-5), har de også hatt Blue Items. Dette har selvfølgelig alltid vært noe jeg ikke kunne bruke selv, dessverre, og de har derfor blitt solgt på AH. Pengene jeg har tjent har jeg brukt til å kjøpe tilbake noe blått gear, men det jeg lurer på er:

er blått gear alltid å foretrekke fremfor "dårligere farger"? Det meste jeg har sett av blått gear (som jeg kan bruke selv) har jo stort sett hatt dårligere specs enn det jeg allerede har.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lvl 20 blått gear er ikke å foretrekke over en lvl 50 grønn. Du må rett og slett bare se på stats hva som er best. For å finne gode blå items for din klasse og lvl stikker du i instances.

Skrevet

Fargen er en indikasjon på hvor mange "poeng" den er tildelt i form av armor og stats iforhold til lvlen itemet er beregnet til. En lvl 34 blå er bedre enn en 34 grønn, såfremt ikke statsene er helt latterlig plassert. Men du bør gå instances for å få blått gear, helst med stats din class trenger.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
statsene er bare pynt. se på fargen

7855171[/snapback]

Amen! :yes:

Skrevet

Seriøst: se på stats, for mage er int, stam, spell dmg (evt spell dmg>int>stam på 70/60. ) skaff deg epic wsg bracers for lvl 50. veldig gode for sin lvl, 20 wsg marks kan ta litt tid men det har vi mye av:) skaff jumanza (staves sånn?) grips og zf staven, fine til mage:) ellers er det greit å oppdatere for dårlige deler med ting du finner på ah, har du hatt uflaks og sliter med å finne f.eks. en neck , er ah din venn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...