Gå til innhold

HP oppgradering til Vista


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Hvis jeg ikke får min DVD i morgen har det gått tre uker siden de sendte den, så da er det vel bare å etterlyse forsendelsen...

 

Bestillingen din er sendt. Du mottar bestillingen innen 3 uker. Hvis du ikke mottar bestillingen innen 3 uker fra dato for denne e-posten, vennligst kontakt oss via e-post på [email protected], slik at vi kan undersøke forespørselen din
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis jeg ikke får min DVD i morgen har det gått tre uker siden de sendte den, så da er det vel bare å etterlyse forsendelsen...

 

Bestillingen din er sendt. Du mottar bestillingen innen 3 uker. Hvis du ikke mottar bestillingen innen 3 uker fra dato for denne e-posten, vennligst kontakt oss via e-post på [email protected], slik at vi kan undersøke forespørselen din

8489182[/snapback]

 

Jeg er 110% sikker på at du ikke får den i morgen. Dette på grunn av at det er søndag og da er det få personer her i Norge som får post, ingen hvis jeg ikke tar helt feil :whistle:

 

Så du må nok vente til mandag før du begynner å etterlyse noen pakke ja ;)

Lenke til kommentar
Jeg er 110% sikker på at du ikke får den i morgen. Dette på grunn av at det er søndag og da er det få personer her i Norge som får post, ingen hvis jeg ikke tar helt feil :whistle:

8490111[/snapback]

Du så sikkert at jeg skrev innlegget natt til lørdag lenge før postbudet kom, den har fremdeles ikke kommet, så jeg regner med at du forstod hva jeg mente hvis du ville.

Endret av Mythos
Lenke til kommentar
Jeg er 110% sikker på at du ikke får den i morgen. Dette på grunn av at det er søndag og da er det få personer her i Norge som får post, ingen hvis jeg ikke tar helt feil :whistle:

8490111[/snapback]

Du så sikkert at jeg skrev innlegget natt til lørdag lenge før postbudet kom, den har fremdeles ikke kommet, så jeg regner med at du forstod hva jeg mente hvis du ville.

8490199[/snapback]

 

Beklager...

La ikke merke til det. Så bare at det stod at det var skrevet i dag og derfor tenkte jeg det var skrevet litt i dag tidlig.

 

Da er det vell bare å sende inn klage hvis den ikke kommer ja ;)

Lenke til kommentar
Da er det vell bare å sende inn klage hvis den ikke kommer ja ;)

8490374[/snapback]

Jeg sendte masemail til dem i dag, og la samtidig inn Vista med dualboot på maskinen. Jeg har jo en Vista lisens på en annen maskin og måtte bare prøve den på den bærbare bare for å se hvordan det funker. Vista går meget bra på HP maskinen, så jeg får håpe det ikke er lenge til jeg får lisensen så jeg kan legge den inn uten å bare kjøre i 30 dager på nåde fra Microsoft.

Lenke til kommentar
Da er det vell bare å sende inn klage hvis den ikke kommer ja ;)

8490374[/snapback]

Jeg sendte masemail til dem i dag, og la samtidig inn Vista med dualboot på maskinen. Jeg har jo en Vista lisens på en annen maskin og måtte bare prøve den på den bærbare bare for å se hvordan det funker. Vista går meget bra på HP maskinen, så jeg får håpe det ikke er lenge til jeg får lisensen så jeg kan legge den inn uten å bare kjøre i 30 dager på nåde fra Microsoft.

8493370[/snapback]

 

Du vet du kan kjøre lenger enn 30 dager og?

Det er en metode som forlenger perioden til 120 dager. Det vil nok gi deg nok tid til lisensen kommer ;)

Lenke til kommentar
Da er det vell bare å sende inn klage hvis den ikke kommer ja ;)

8490374[/snapback]

Jeg sendte masemail til dem i dag, og la samtidig inn Vista med dualboot på maskinen. Jeg har jo en Vista lisens på en annen maskin og måtte bare prøve den på den bærbare bare for å se hvordan det funker. Vista går meget bra på HP maskinen, så jeg får håpe det ikke er lenge til jeg får lisensen så jeg kan legge den inn uten å bare kjøre i 30 dager på nåde fra Microsoft.

8493370[/snapback]

 

Du vet du kan kjøre lenger enn 30 dager og?

Det er en metode som forlenger perioden til 120 dager. Det vil nok gi deg nok tid til lisensen kommer ;)

8496858[/snapback]

Det er akkurat det jeg har gjort. Fornyet den for nye 30 dager nå nylig, og alt fungerer finfint!

Lenke til kommentar
Du vet du kan kjøre lenger enn 30 dager og?

Det er en metode som forlenger perioden til 120 dager. Det vil nok gi deg nok tid til lisensen kommer ;)

8496858[/snapback]

Jada, jeg har hørt om det, men det jeg gjerne skulle ha visst er om den lisensen jeg får kan brukes på engelsk installasjon av Vista. Nå kjører jeg bare en dualboot løsning, men vil reinstallere fra scratch med Vista når lisensen kommer en vakker dag. I XP var vel lisensene språkavhengige, og jeg regner med at det kanskje er slik fremdeles. Så det greieste er sikkert å vente så jeg slipper å formatere hele ruklet flere ganger.

 

Da jeg betatestet XP fikk jeg fire Pro lisenser, men på Vista fikk jeg kun en lisens (Ultimate), og den har jeg brukt på en annen maskin. Det er den DVD plata jeg har installert Home Premium fra mens jeg venter...

 

Maskinen med Core2Duo og 2GB minne kjører som forventet Vista meget bra med score 4,5.

Lenke til kommentar
Da fikk endelig jeg også min oppgradering. 26 dager tok konvolutten fra datoen de sa de sendte den til jeg fikk den i posten. Express upgrade kaller de det visst...

8523129[/snapback]

Gratulerer med den.

 

Jeg venter fortsatt i spenning (leses med en god porsjon ironi...).

Endret av GEman
Lenke til kommentar

Min er søkk vekk nå. Ordren er rett og slett borte. Sist gang jeg sjekket fikk jeg beskjed om at den skulle sendes innen 7 dager.

 

Borte vekk. Har sendt mail til Moduslink om dette. Men regner med at Vista via dem er en saga blott. Vi får se...

Lenke til kommentar
Min er søkk vekk nå. Ordren er rett og slett borte. Sist gang jeg sjekket fikk jeg beskjed om at den skulle sendes innen 7 dager.

 

Borte vekk. Har sendt mail til Moduslink om dette. Men regner med at Vista via dem er en saga blott. Vi får se...

8534450[/snapback]

 

Da håper jeg at bestillingen din ikke er kanselert. Husk å skriv mail på engelsk, ellers får du bare en mail tilbake om at de kun har support på engelskspråket.

 

Min bestilling står forsatt som godkjent, og venter med å sendes. Dette kan liksom ta 7 virkedager. Men i Nederland så har de kanskje bare en arbeidsdag i uka?

Heldigvis så sender de Express :w00t:

Lenke til kommentar
Hva slags proof of purchase har dere som har mottatt oppgradering sendt inn? Jeg har nå sendt inn fakturaen som .pdf 3 ganger og den er enda ikke godkjent. Jeg har også sendt noen engelskspråkelige mailer med spørsmål uten at jeg har fått noe svar..?

8578804[/snapback]

 

Da må du sikkert sende den enda en gang. Det skal stå ordre mottat når kjøpsbeviset er godkjent, også står det ordre godkjent når ordren er godkjent.

 

På min bestilling står det at varen blir sendt innen 7 virkedager. Men den er ennå ikke sendt. Det er ikke syv uker eller måneder de mener da?

Lenke til kommentar

På upgradeweb får jeg ikke sjekket statusen på ordren min. For noen uker tilbake fikk jeg mail på at ordren skulle sendes inne 7 dager. I etterkant når jeg skal sjekke status får bare feilmld om ugyldig ordrenr. Så jeg sendte dem en mail om det. Et par uker senere, fikk jeg dette svaret:

 

Email id: 3xxxxx

Order number: 10007xxxxx

 

Dear Mr. Jacobs,

 

Thank you for contacting the Upgrade Redemption Support Centre.

 

Please note that your order is being processed. However, owing to the great amount of orders that are being handled for the time being, it is not possible to advice a shipping date individually to each customer. But, in general, after the payment is validated, the customer will receive an email confirmation on shipment and the delivery will then take up to 4 weeks.

 

Kind Regards,

The Upgrade Redemption Support Centre.

 

Jeg ble videre oppgitt og skrev tilbake at jeg ikke brydde meg om ordren ble levert i oktober om så, bare ikke ordren har blitt slettet. Og hadde den det, skrev jeg på engelsk nærmest qoute/unquote; det er vel fint lite jeg får gjort utover det. Sannsynligvis sant og.

 

Tror mange kunder får forhåndslagde svar og passer ikke henvendelsene til noen av de forhåndslagde svarene, ja, da er det jo bare å ikke besvare. Veldig enkelt - og det skjer sikkert hele tida hos de...

:!:

Lenke til kommentar

Hei!

På min ordrestatus står det:

 

"Ordrestatus : Ordre godkjent

Leveringsdato : Bestillingen din vil sendes innen 7 arbeidsdager når betalingen mottas.

Transportør : Standard"

 

Jeg har betalt for lenge siden, så de mener at jeg må vente til de mottar betalingen. Noe som er rart fordi jeg betalte for 2-3 måneder siden. Eller mener de at jeg må betale på nytt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...