Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Begynner å lure litt når billigutgaven koster nesten halvparten av orginalen. Hvor har de stramma inn? Kvaliteten?

Smaker den som General?

vet ikke hva dem har stramma inn på men det smaker ikke så langt unna general .

Skrevet
Og hvorfor skulle du bry deg Underpants? Du skulle jo slutte :p Hvordan gikk det?

Holdt meg siden nyttårsaften. Tungt noen ganger, men det går bedre nå. Veit ikke hvorfor jeg henger her fortsatt, men. Kanke noe for det. Takk som spør btw. :)

Skrevet
Og hvorfor skulle du bry deg Underpants? Du skulle jo slutte :p Hvordan gikk det?

Holdt meg siden nyttårsaften. Tungt noen ganger, men det går bedre nå. Veit ikke hvorfor jeg henger her fortsatt, men. Kanke noe for det. Takk som spør btw. :)

Hvorfor slutte? Økonomi?

Skrevet

Hvorfor slutte? Økonomi?

Ja. Og tenna.

Skrevet
Den smaker ikke dårlig hvertfall ;)

Men ja, man kan lure på hva som er strammet inn... Boksen kanskje? Men det blir vel neppe 20kr :p

det er i alle fall 45g i en boks kronan ikke 50g som i general

Skrevet
Begynner å lure litt når billigutgaven koster nesten halvparten av orginalen. Hvor har de stramma inn? Kvaliteten?

Smaker den som General?

Kronan er ganske god egentlig, vanskelig å beskrive hvordan en snus smaker da. Den smaker snus liksom

Knox er billigsnusesn til General

Skrevet

Smaker den som General?

Kronan er ganske god egentlig, vanskelig å beskrive hvordan en snus smaker da. Den smaker snus liksom

Knox er billigsnusesn til General

Er ikke Knox billigmerket til Skruf...?

Skrevet

Jeg tror ikke snus er noe farlig for tennene, men jeg vet at folk som har snust aktivt i noen år kan få problemer med tannkjøttet. Det jeg mener er værst med snus at det koster mye, at det er avhengighetsdannende og at kondisjonen blir dårligere.

Skrevet

Unnskyld for at jeg er for lat til å søke, men hvordan er renninga til RL? Jeg snuser General løs, men jeg er ikke så flink til å bake, så jeg lurte på om RL rant mye i forhold til generalen?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...