Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spydde når jeg prøvde snus jeg. Skruf sterk :p Hadde den i 20 minutter før jeg ble kvalm. Jeg gikk på dass for å ta den ut. Ble så kvalm at jeg bare tok finger i munnen og spydde :p Ble bra med gang etter tho :p

Fatter ikke vitsen med å snuse, du blir jo ikke noe bra. :p

Skrevet
Jeg spydde når jeg prøvde snus jeg. Skruf sterk :p Hadde den i 20 minutter før jeg ble kvalm. Jeg gikk på dass for å ta den ut. Ble så kvalm at jeg bare tok finger i munnen og spydde :p Ble bra med gang etter tho :p

Fatter ikke vitsen med å snuse, du blir jo ikke noe bra. :p

Er utrolig avslappende å snuse når man spiller for eksempel, blir rolig og slipper å bli forbannet over bagateller. + At hvis snusen er dritgod (SS) så blir jo alt perfekt. Prøv South State porsjon.

Yummy cake.

Skrevet (endret)

Kan du slutte med den gode reklamasjonen for SS snart?! :p

Kan heller diskutere den når jeg har fått tak i en boks :)

Endret av M3moreX
Skrevet

Skal skaffe meg en boks i morgen kanskje. ^_^ Dama skal få prøve, hun har bare prøvd litt før. Morsomt om hun skal ha mere, hun som alltid skal være så sunn.

Så i morgen blir det drikkings og snusing!

:woot:

Skrevet

o_o

Kan godt fjerne det, hvis det var det. :p Blir ikke mye drikking uansett, litt rusbrus og øl, kan ikke drikke meg trollete (full), for da var det siste gang jeg så lyset. Sigar....hmm, tror kanskje jeg skal prøve å holde meg unna mest mulig røyking.

Skrevet

Skal se om jeg får handlet to 4 pakninger rusbrus og en boks South State idag. (Passert midnatt). Syntes white portion smaket dårlig, den rant ikke noe da, det skal den ha mye + for, jeg tørket meg ikke under leppa engang, men smaken ble litt ekkel. Trodde også du skrev "Du er min nr. 1 snus for øyeblikket". :p

Skrevet

blir ikke så mye drikking her heller blir mest snus og god mat og tv her tenker jeg .

etter nyttår skal jeg teste south state og noen andre snus merker tenker jeg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...