Gå til innhold

Erfaringer med Philips 37PF5321


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg denne tven før jul og er veldig fornyød :) Fikk den til 9999 på elkjøp. Er litt redd for å anbefale, for har ikke så mye å sammenlikne med : p

Synes tven gir gode bilder, og til xbox360 (eller hd-funksjonen) ser alt ekstremt bra ut :D Tven har feks også 2 hdmi innganger og resten av specs. ser du på siden. Om det er et bra kjøp kommer nok helt an på hvor mye du forlanger.. Jeg som ikke har erfaring med store lcd tver kan trygt anbefale denne, men om en tv-geek-andmelder-spesialst skulle sett på den hadde han sikkert ikke blitt like begeistret. Men som sagt jeg er veldig fornøyd med at jeg kjøpte denne tven ;)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg har kjøpt denne tv'en selv nå... Har vært strålende fornøyd frem til nå... Idag brukte jeg høytalerne på tv, bruker vanligvis hjemmekino, og da oppdaget jeg at når jeg har volumet på ca halv fult, kommer det en slags bzzz lyd fra tv når det spiller mørke toner eller mye bass... Først trodde jeg det kom fra høytalerne, men det høres ut som det kommer fra selve tv... Noen som har oppleve samme, eventuelt har en løsning?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
For 8000,- får du ikke fantastiske 37" dessverre. Da er det lurere å heller gå ned en størrelse, og få mer tv for penga :). Legg på til rundt 10-11000,- og bli fornøyd med din 37".

9079797[/snapback]

 

Så rådet er altså heller å gå for en 32"? Vil man i såfall få en god allround TV til den prisen? Eller er det da like greit å bare gå for den mye omtalte Tatung-TV'en som ligger på 4500,-?

 

Har litt lyst på en Sony Bravia-TV også :hmm:

Endret av Complexion
Lenke til kommentar

Tok et søk på "Samsung R8" på Google nå, og fant et ganske snaxy bilde av en hvit skjerm, samt en test som sier mye godt om den. Nå blir det vel ikke aktuelt av økonomiske grunner for meg å gå til innkjøp av ny tv før i slutten av Oktober, men jeg regner med at situasjonen ikke har endret seg merkbart på tre måneder.

 

Du som jobber på Elkjøp, Alastor, har du noen anelse om dette er en vare som finnes i Elkjøp rundt om i landet? Det hadde vært allright å stukket innom en butikk for å ta en titt på varene i det minste.

 

Bruksområdene til TVen (om jeg ikke har nevnt det tidligere) vil være PS3, kabeltv fra Get - og selvsagt masse fotballtitting når Premier League starter igjen.

 

Inntil videre får jeg bare kikke rundt, veie opp frem og tilbake og foreta litt research. Noe hastekjøp blir det i alle fall ikke for min del denne gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...