Proxor Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 (endret) Hei no er eg på level 10 og fant også ut hvordan eg kom meg fra den lille start øya over til kalimdor, (må man ha noe minimums level for og komme seg av start øya foresten?) Finnes det andre meneske fiender på dette store landet? er det her man vil finne folk av andre raser? (som ikke er på alianse lag) Endret 1. februar 2007 av Kurt-Inge
Blib Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Du kan dra mellom de aller fleste soner uten å være en viss level. Du må dog regne med å dø en del hvis sonen er for vanskelig. Blizzard vil fortelle deg når det er på tide å bytte sone ved at du får tilgang på et quest som slutter i en ny sone. (Breadcrumb quests) Lvl10 er nok fremdeles litt for lavt til å queste i "delte soner" (Delt mellom Horde/Alliance), men hvis noen Hordes finner på å ta seg en ganketur til der du er vil du nok merke det ja. Området som du skal til når du er ferdig med den stranda du er på nå heter Ashenvale og da kan jeg garantere deg at du vil møte på hordes. Spesielt hvis du prøver ut battlegrounden som finnes i denne sonen.
Proxor Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 oki:) eg har reist tilbake til start øya mi der eg kan sloss litt mot level 9dyr osv ble litt vanskeli på det nye lande ja med level 12-15 osv dyr:p hehe
Theoneask Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Etter lvl 10 kan du og gå i bg ( battlegroup ) kun warsong culch for deg enda men. I Ironforge, Stormwind eller Darnassus kan du melde deg på.
2rst1 Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 (endret) er bare å drepe de krabbene nede på stranda i Darkshore.. Dei er level 9-11 trur eg. Bare drepe dei uten stopp og du får xp. Det kan bli litt kjedelig, men da bare slår du på noe musikk som du aldri blir lei av og forsetter :] kjøp litt mat/drikke og begynn å drepe ^^ Når du kjem i level 12 kan du nok begynne å gjere nokre av dei lette questa i Darkshore Edit: btw... om du trenger hjelp med eit quest kan du prøve å få hjelp på www.thottbot.com. Er bare å skrive inn det questet som du har problemer med også står det ofte hvor på kartet du skal finne dei du skal drepe, eller så stor det komentarer om korleis du completer questet fin side, men noen ganger sjukt treig Endret 1. februar 2007 av 2rst1
Proxor Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 eg bruker ikke gjøre noe quest, man må ikke gjøre det sant? har vert hoss 2 og fått quest men forstår som regel ikke helt va dem mener osv.. so ender med at eg ikke gjør dem likavel.. man får jo xp uten og gjøre quest også. eg hørte tideligere da eg var ca lvl 3 da var det ein som sa at hunters får dyr når man komme i lvl10 eg kan ikke sei at eg har sett noe til noe kjeledyr enda nei. hvortid får man det?
Heart Break Kid Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Vil råde deg til å queste, mye xp, og fine rewards.
Theoneask Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 For å få pet må du gjer ein quest. Ta deg tid til å lese gjennom quester godt. Ri gjerne litt rundt og leit, ikkje gje opp med eingang. Sidan dette er din første char kan eg vel spør deg om du har vore hos trenar og lært nye magia? Etter lvl 10 vil du kunne plasere talent points, som kan gje deg fine fordelar. Du får eit talent point per lvl etter 10. Trykk på "n" for å opne talent treea.
Proxor Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 joa har trent 2 ting, men vet ikke helt va det er godt for da menmen:D ok va skjer da eg har gjort ein quest da? popper det bare opp eit kjeledyr? hehe, eg er komt meg til lvl11 nå foresten:D hvordan legger eg noen til groups?
Heart Break Kid Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Nei, du må gjøre en quest-line på 3 quests. (Hente 3 forskjellige dyr til en fyr.) Etter det lærer du en ability som heter "Tame beast" Da kan du temme beasts som er under eller åp like lvl som du er. Håper dette hjalp litt.
Hjelmn Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 kurt-inge, les gjennom manualen til spillet. Jeg tror ikke du har vondt av det bare et tips, no offence.
Proxor Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 så eg kan ikke ta quest fra hvem som helst det må vere han som skal ha 3 dyr? blir som og finne nål i ja det....
Heart Break Kid Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 så eg kan ikke ta quest fra hvem som helst det må vere han som skal ha 3 dyr? blir som og finne nål i ja det.... 7852126[/snapback] Siden du får et Hunter-quest, er det umulig at det er Hunter-treneren som gir deg questen? Nei, du får Hunter-questen fra Hunter-treneren, det er helt magisk. Men les spillmanualen du. Les denne mye nyttig info der.
Proxor Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 no ble eg litt lei her eg var og kjøpte noe hoss ein sån auksjon fyr i spillet ein bue, og betalte 4 sølvmynter 400penger og så får eg den ikke? eg bydde ikke eg kjøpte saken lissom så no ble eg mye fatigere og fekk ikke det eg kjøpte, kjekkt. noen som vet va so er gale eg finne den vertfall ikke har sjekka alle lommer og alt.
Proxor Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Skrevet 1. februar 2007 gløm det spurte ein anna han viste meg hvor eg fekk henta den
Blib Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Bare så du er klar over det så er det VELDIG viktig at du gjør quests. Quests gjør at du levler betydelig raskere, tjener vannvittig mye mer og får gratis utstyr som du sårt trenger. I tillegg er det klasse-spesifikke quests og andre. Hoveddelen av alle quests i spillet er enten A: "Drep X av mob Y" eller B: "Drep mob X og ta gjenstand Y fra liket hans Z ganger". Det vil i tillegg være en beskrivelse på hvor dette monsteret befinner seg. East, north, behind the valley, top of the mountain osv. Disse beskrivelsene er greie, men for ekstra hjelp så ligger alle quests, gjenstander, monstre og slikt på internett. F. eks på http:///www.thottbot.com. Skriv inn quest-navnet og velg questet fra søkslisten. Så ser du på hvilken mob du skal drepe (Liste under beskrivelsen av questet) og trykker på Map. Da får du et kart over akkurat hvor du finner monsteret.
knux Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 (endret) no ble eg litt lei her eg var og kjøpte noe hoss ein sån auksjon fyr i spillet ein bue, og betalte 4 sølvmynter 400penger og så får eg den ikke? eg bydde ikke eg kjøpte saken lissom så no ble eg mye fatigere og fekk ikke det eg kjøpte, kjekkt. noen som vet va so er gale eg finne den vertfall ikke har sjekka alle lommer og alt. 7852388[/snapback] Den ligger i mailboxen din Kan jeg spør hvilken realm du spiller på? Endret 2. februar 2007 av KnuX
Rookie_NO Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Noe sier meg at OP troller? 7852819[/snapback] Det trodde jeg også etter en liten stund, men når jeg ser på de tidligere innleggene hans så tror jeg heller det er snakk om en ung person med dårlige engelskkunnskaper. Mitt tips er at KurtInge spiller WoW slik han vil det, tror han vil etterhvert få en del spydige svar på de stadige spørsmålene som vil komme når han levler oppover. Og hvis du faktisk kan engelsk så ville jeg brukt litt tid på å lese manualen og beskrivelsene på de questene du skal gjøre. Hvis du derimot ikke kan engelsk (noe jeg mistenker deg for) så ville jeg lagt fra meg WoW for nå og heller funnet et spill du ikke trenger å kommunisere med andre for å spille (WoW vil bli ensomt uten å kunne engelsk...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå