Gå til innhold

Ny PS3-reklame, eller?


Nimrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke sett den før, men dette virket misvisende for meg.

 

Først får jeg veldig lyst til å bli pro bmx sykler, og akkurat idet jeg skal få se hvordan bmx går sammen med sixaxis får jeg se hvordan den brukes i et helt annet random spill. Kontrolleren blir hypet opp til det maksimale, også skal jeg bli overbevist av at sixaxisen har like gode muligheter som den gode gamle "Wingman"en min har. Dette var litt skuffende.

Lenke til kommentar
Eeehm, det er en reklame. De vil ikke framstille den som om noe annet er bedre, det hadde vært idiotisk...

7851381[/snapback]

 

Greia er at den gjør meg forvirra. I det en øyeblikket snakkes det om hvordan den kan kontrollere en sykkel, og plutselig i neste øyeblikk er det et fly på skjermen. Med bevegelser som ikke er på langt nær så revolusjonære, presise og gøyale som i eksemplet med sykkelen. Greit nok, man skjønner hva som skjer, men average joe vil bare stusse på øyebryna sine og stikke / skifte kanal / trykke på x i høyre hjørne / hasta la vista

Lenke til kommentar
Greia er at den gjør meg forvirra. I det en øyeblikket snakkes det om hvordan den kan kontrollere en sykkel, og plutselig i neste øyeblikk er det et fly på skjermen. Med bevegelser som ikke er på langt nær så revolusjonære, presise og gøyale som i eksemplet med sykkelen. Greit nok, man skjønner hva som skjer, men average joe vil bare stusse på øyebryna sine og stikke / skifte kanal / trykke på x i høyre hjørne / hasta la vista

7851488[/snapback]

Er egentlig litt enig med deg der, men jeg tror at Sony's markedsførere vet hva de gjør

Lenke til kommentar
men jeg tror at Sony's markedsførere vet hva de gjør

7851629[/snapback]

Dettror jeg ikke lenger, det de har trøkt ut på til PS de siste åra av reklame er jo horribelt. Fikk en inderlig lyst til å boikotte produktet etter å sett den med dokka som grein.

 

Men derimot reklamene deres for tv er geniale!

Lenke til kommentar
men jeg tror at Sony's markedsførere vet hva de gjør

7851629[/snapback]

Dettror jeg ikke lenger, det de har trøkt ut på til PS de siste åra av reklame er jo horribelt. Fikk en inderlig lyst til å boikotte produktet etter å sett den med dokka som grein.

 

Men derimot reklamene deres for tv er geniale!

7851722[/snapback]

 

Vel jeg synes reklamen er ganske god... Den reklamerer jo PS3 for kontrollene og dens funksjoner, måten og gjøre det inndirekte på denne måten er jo ganske fasinerende. Jeg satt og tenkte på hvordan det vil være og spille et BMX spill med kontrolleren. Tenk det fete balanse konseptet du har der :w00t:

Sony er jo kjent for og lage "konseptuelle" reklamer, så det var jo ingen overraskelse at denne var så vag. Anyway jeg synes de er Rå fete, ikke fordi jeg er så Sony fanboy (som jeg er sikker på mange vil skrike etter), men fordi de bruker andre synsvinkler og andre måter og vise sine konsepter på.

Lenke til kommentar

Ok selv om det er våpenhvile må jeg si det.

 

Det er den værste reklamefilmen jeg har sett til nå for en kontroll (legg merke til av hva jeg har sett) Sitter å har mer lyst på en BMX sykkel enn en PS3.

 

Den stemmen ja, den er vel litt for tam og dårlig til å brukes til en reklame eller?

Lenke til kommentar

Denne traileren har vært ute et par uker tror jeg, men fikk mailen om ny trailer først igår!

 

Om gameplay så ser det ut til at den fungerer tilfredstillende.

Hvis man søker litt på youtube om THP8 og sixaxis vil man finne en trailer som viser hvordan kontrolleren funker!

 

Det ser unektlig fantastisk artig ut :D

Lenke til kommentar

Siden jeg sitter og koser meg med 360'n min så har kanskje ikke min mening så veldig mye å si, men jeg er enig med de som ikke likte reklamen.

 

Synes det er rart hvordan de setter fokus på hvordan man kan kontrollere en BMX-sykkel, for så å vise hvordan man flyr en drage. Og det å tilte kontrolleren høyre/venstre/opp/ned for å fly er ikke så veldig imponerende. Men det høres spennende ut at man kan bruke sixaxis til å utføre BMX-triks, men da får de søren meg demonstrere det også.

Lenke til kommentar
Siden jeg sitter og koser meg med 360'n min så har kanskje ikke min mening så veldig mye å si, men jeg er enig med de som ikke likte reklamen.

 

Synes det er rart hvordan de setter fokus på hvordan man kan kontrollere en BMX-sykkel, for så å vise hvordan man flyr en drage. Og det å tilte kontrolleren høyre/venstre/opp/ned for å fly er ikke så veldig imponerende. Men det høres spennende ut at man kan bruke sixaxis til å utføre BMX-triks, men da får de søren meg demonstrere det også.

7854694[/snapback]

Viste de i reklamen hvordan man bruker kontrollen til å kontrollere en BMX-sykkel? Ikke som jeg kan huske... Men personlig må jeg si at jeg likte reklamen. BMX-syklene blir vist først før mannen i gata vet hva det er snakk om. Mannen i gata blir nok også imponert av skillsa til folkene i reklamen. Hvertfall ble jeg det. Og i slutten når spenningen er på topp og folk lurer på hva så kommer sony og "skuffer" folk med at det bare er reklame for PS3. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...